20 Σεπ 2016

Γελοίες αλχημείες από την ξεφτίλα της εξειδικευμένης δήθεν δημοσιογραφίας

- Καταλάβατε το παιδαριώδες ψέμα ή μήπως σας τρόμαξε κι εσάς;
- Είναι αμόρφωτος ή ο βαλτός ο συντάκτης της δεξιάς εφημερίδας;

   Όπως γράφει σήμερα ένας μαθηματικός εγκέφαλος του «Ελεύθερου Τύπου», η συνολική επιβάρυνση -μόνο από τις ασφαλιστικές εισφορές- για μισθωτούς ΙΚΑ που ασκούν παράλληλα και ατομικό επάγγελμα, με ΔΠΥ-μπλοκάκι, φτάνει στο 43% (16% ως μισθωτοί και 26,95% ως ελεύθεροι επαγγελματίες), ενώ σε περιπτώσεις εργαζομένων που ασφαλίζονται ως μισθωτοί σε ειδικά Ταμεία (π.χ. ΔΕΚΟ, τραπεζών), όπου οι εισφορές εργαζομένου είναι υψηλότερες από τις αντίστοιχες που ισχύουν στο ΙΚΑ και φτάνουν στο 22%, η πρόσθετη επιβάρυνση αν έχουν ταυτόχρονα και μπλοκάκι ασκώντας ατομικό επάγγελμα θα ανεβάσει το κόστος της ασφάλισής τους σχεδόν στο 50% του εισοδήματος.
   Καταλάβατε το παιδαριώδες ψέμα που ήδη διαχέεται από τα εκατοντάδες πρόθυμα σάιτ στον λαό, ή μήπως σας τρόμαξε κι εσάς, είτε έχετε μια, είτε δύο είτε καμιά δουλειά;
   Ας δούμε λοιπόν με την απλή αριθμητική του δημοτικού την αλήθεια, αλλά και την ξεφτίλα της ελληνικής εξειδικευμένης δήθεν δημοσιογραφίας.
   Αν ως μισθωτός λ.χ των 1.000 ευρώ μεικτά, πληρώνεις 16% ασφαλιστικές εισφορές το μήνα, δηλαδή 160 ευρώ (για σύνταξη, επικουρικό και υγεία) και από μια άλλη δουλειά με το μπλοκάκι κερδίζεις 500 ευρώ το μήνα και πληρώνεις εισφορές 26,95%, δηλαδή 135 ευρώ το μήνα, τότε επί συνολικού μηνιαίου εισοδήματος 1.500 ευρώ οι ασφαλιστικές εισφορές σου συνολικά και από τις δύο δουλειές σου θα είναι 295 ευρώ το μήνα ή 19,6%.
   Πού το βρήκε λοιπόν το 43% ή το 50% ποσοστό ασφαλιστικής επιβάρυνσης του σκληρά εργαζόμενου ελληνικού λαού ο αμόρφωτος ή ο βαλτός συντάκτης της δεξιάς εφημερίδας;
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.