Δύσκολο πράγμα τελικά να καθορίσεις τι είναι το «απόβρασμα» και τι όχι...
Δύο πράγματα είναι δεδομένα μετά την δήλωση του Κώστα Αχ. Καραμανλή για τα «αποβράσματα». Πρώτον ότι ο ίδιος δεν υπήρξε ποτέ αναγκασμένος να στριμωχτεί σε ένα λεωφορείο ή στο μετρό για να μετακινηθεί στη δουλειά του και δεύτερον ότι δεν κατανοεί τη βαρύτητα της φράσης του.
Ο Υπουργός Μεταφορών, σχολιάζοντας όσους μπαίνουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, σημείωσε πως «αποβράσματα της κοινωνίας είναι - και έτσι πρέπει να νιώθουν - όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό». Η αυτονόητη προσπάθεια να τα «μαζέψει» μετά την κατακραυγή, δεν συνοδεύτηκε και από μια συγγνώμη. Όπως ανέφερε ειπώθηκε στη «ρύμη του λόγου». ΄
Όμως, αφού άνοιξε τη συζήτηση, θα μπορούσε κανείς να θυμηθεί πολλές περιπτώσεις, ώστε να θέσει το ερώτημα στον κ. Καραμανλή πώς θα χαρακτήριζε όσους επί χρόνια ζημίωσαν το κράτος με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Όπως για παράδειγμα - μιας και μιλάμε για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - το κύκλωμα πλαστών εισιτηρίων που δρούσε κάτω από τη μύτη της «αδιάφορης» πολιτικής ηγεσίας;
Ή ακόμη γιατί δεν τον απασχόλησαν κάποιοι σαν τον εξάδερφό του Μιχάλη Λιάπη, επίσης Υπουργό Μεταφορών, που κυκλοφορούσε με πλαστές πινακίδες το πολυτελέστατο τζιπ του προκειμένου να γλιτώσει τα... τέλη κυκλοφορίας. Πώς θα χαρακτήριζε όσους «τσέπωσαν» μίζες δισεκατομμυρίων σε σκάνδαλα με εξοπλιστικά, με δημόσιες προμήθειες, με τη Siemens, τη Novartis, το ΚΕΕΛΠΝΟ, όσους ζημίωσαν τη χώρα με το Βατοπέδι, όσους διοχέτευσαν μαύρο χρήμα σε κομματικά ταμεία και σε ελβετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς, παραμένοντας ατιμώρητοι;
Πώς θα χαρακτήριζε όσους καταδικάστηκαν για διαφθορά και άλλους που δεν λογοδότησαν ποτέ, γιατί και η Δικαιοσύνη, μάλλον, έχει μια δυσκολία να διακρίνει «αποβράσματα»; Όσους διαθέτουν off shore εταιρίες προκειμένου να βγάζουν αφορολόγητα χρήματα από την Ελλάδα, από άγνωστες πηγές, και την ίδια στιγμή κουνάνε το δάχτυλο στους Έλληνες για τη φοροδιαφυγή; Τους επιχειρηματίες που ζημίωσαν το δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και σήμερα κυκλοφορούν ελεύθεροι; Όσους οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία;
Ο Κώστας Καραμανλής δεν έχει κάποιο «χαρακτηρισμό», έστω και στη «ρύμη του λόγου», για τα δύο κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που χρωστάνε πάνω από 400 εκατ. ευρώ σε δάνεικά και αγύριστα και έχουν την απαίτηση να μην τα πληρώσουν αλλά αξιώνουν από τους πολίτες να είναι συνεπείς και να χάνουν σπίτια για μερικές χιλιάδες ευρώ. Και μάλλον ξεχνά ότι και ο ίδιος δεν μπορούσε να δικαιολογήσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στις δηλώσεις «Πόθεν Έσχες», με αποτέλεσμα να παραπεφθεί στη δικαιοσύνη, πριν από ένα χρόνο.
Τέλος, ο σημερινός Υπουργός Μεταφορών φαίνεται πως ξεχνά επίσης ότι η προηγούμενη κυβέρνηση φρόντισε ώστε οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ να μετακινούνται δωρεάν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μην χαρακτηρίζονται «αποβράσματα» από κάποιους «άριστους» και γόνους της «ελίτ», αλλά ταυτόχρονα διπλασίασε και τα έσοδα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς καθιερώνοντας ηλεκτρονικό εισιτήριο και εξαρθρώνοντας το κύκλωμα των πλαστών εισιτηρίων.
Δύσκολο πράγμα να καθορίσεις τι είναι το «απόβρασμα» και τι όχι...
πηγή
Δύο πράγματα είναι δεδομένα μετά την δήλωση του Κώστα Αχ. Καραμανλή για τα «αποβράσματα». Πρώτον ότι ο ίδιος δεν υπήρξε ποτέ αναγκασμένος να στριμωχτεί σε ένα λεωφορείο ή στο μετρό για να μετακινηθεί στη δουλειά του και δεύτερον ότι δεν κατανοεί τη βαρύτητα της φράσης του.
Ο Υπουργός Μεταφορών, σχολιάζοντας όσους μπαίνουν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς χωρίς εισιτήριο, σημείωσε πως «αποβράσματα της κοινωνίας είναι - και έτσι πρέπει να νιώθουν - όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο μετρό». Η αυτονόητη προσπάθεια να τα «μαζέψει» μετά την κατακραυγή, δεν συνοδεύτηκε και από μια συγγνώμη. Όπως ανέφερε ειπώθηκε στη «ρύμη του λόγου». ΄
Όμως, αφού άνοιξε τη συζήτηση, θα μπορούσε κανείς να θυμηθεί πολλές περιπτώσεις, ώστε να θέσει το ερώτημα στον κ. Καραμανλή πώς θα χαρακτήριζε όσους επί χρόνια ζημίωσαν το κράτος με εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ. Όπως για παράδειγμα - μιας και μιλάμε για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - το κύκλωμα πλαστών εισιτηρίων που δρούσε κάτω από τη μύτη της «αδιάφορης» πολιτικής ηγεσίας;
Ή ακόμη γιατί δεν τον απασχόλησαν κάποιοι σαν τον εξάδερφό του Μιχάλη Λιάπη, επίσης Υπουργό Μεταφορών, που κυκλοφορούσε με πλαστές πινακίδες το πολυτελέστατο τζιπ του προκειμένου να γλιτώσει τα... τέλη κυκλοφορίας. Πώς θα χαρακτήριζε όσους «τσέπωσαν» μίζες δισεκατομμυρίων σε σκάνδαλα με εξοπλιστικά, με δημόσιες προμήθειες, με τη Siemens, τη Novartis, το ΚΕΕΛΠΝΟ, όσους ζημίωσαν τη χώρα με το Βατοπέδι, όσους διοχέτευσαν μαύρο χρήμα σε κομματικά ταμεία και σε ελβετικούς τραπεζικούς λογαριασμούς, παραμένοντας ατιμώρητοι;
Πώς θα χαρακτήριζε όσους καταδικάστηκαν για διαφθορά και άλλους που δεν λογοδότησαν ποτέ, γιατί και η Δικαιοσύνη, μάλλον, έχει μια δυσκολία να διακρίνει «αποβράσματα»; Όσους διαθέτουν off shore εταιρίες προκειμένου να βγάζουν αφορολόγητα χρήματα από την Ελλάδα, από άγνωστες πηγές, και την ίδια στιγμή κουνάνε το δάχτυλο στους Έλληνες για τη φοροδιαφυγή; Τους επιχειρηματίες που ζημίωσαν το δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και σήμερα κυκλοφορούν ελεύθεροι; Όσους οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία;
Ο Κώστας Καραμανλής δεν έχει κάποιο «χαρακτηρισμό», έστω και στη «ρύμη του λόγου», για τα δύο κόμματα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, που χρωστάνε πάνω από 400 εκατ. ευρώ σε δάνεικά και αγύριστα και έχουν την απαίτηση να μην τα πληρώσουν αλλά αξιώνουν από τους πολίτες να είναι συνεπείς και να χάνουν σπίτια για μερικές χιλιάδες ευρώ. Και μάλλον ξεχνά ότι και ο ίδιος δεν μπορούσε να δικαιολογήσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στις δηλώσεις «Πόθεν Έσχες», με αποτέλεσμα να παραπεφθεί στη δικαιοσύνη, πριν από ένα χρόνο.
Τέλος, ο σημερινός Υπουργός Μεταφορών φαίνεται πως ξεχνά επίσης ότι η προηγούμενη κυβέρνηση φρόντισε ώστε οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ να μετακινούνται δωρεάν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς για να μην χαρακτηρίζονται «αποβράσματα» από κάποιους «άριστους» και γόνους της «ελίτ», αλλά ταυτόχρονα διπλασίασε και τα έσοδα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς καθιερώνοντας ηλεκτρονικό εισιτήριο και εξαρθρώνοντας το κύκλωμα των πλαστών εισιτηρίων.
Δύσκολο πράγμα να καθορίσεις τι είναι το «απόβρασμα» και τι όχι...
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.