24 Νοε 2018

Το λες ανεπάρκεια, το λες και κατάντια

Ο Κ. Μητσοτάκης βρίσκεται στο τελευταίο σκαλοπάτι της ακροδεξιάς λαϊκιστικής ρητορικής


   Είπε χθες ο Κ. Μητσοτάκης, απευθυνόμενος στον Αλ. Τσίπρα: “Μήπως αυτή η ανοχή που δείχνετε στα γκρουπούσκουλα τα οποία βρίσκουν φυσικό καταφύγιο στα πανεπιστήμια είναι μια προετοιμασία για την επόμενη ημέρα; Μήπως επιτρέπετε στις ομάδες αυτές να κάνουν μια ανώδυνη εκπαίδευση ώστε την επόμενη ημέρα να ξεχυθούν στους δρόμους και να κάψουν την Αθήνα, όπως την έκαψαν το 2008 και δεν είπατε κουβέντα;”.
   Μάλιστα. Τάγματα φενταγίν εκπαιδεύονται αυτή τη στιγμή στα μπάχαλα, μέσα στα πανεπιστήμια. Ο ΣΥΡΙΖΑ τους κάνει πλάτες. Και περιμένει να εξαπολυθούν στους δρόμους μόλις γίνει κυβέρνηση η Ν.Δ.
   Δεν είναι τυχαίο ότι ο Κ. Μητσοτάκης λέει μέσα στη Βουλή αυτές τις βλακείες. Στόχος του είναι να περιγράψει τον ΣΥΡΙΖΑ ως υποκινητή των γεγονότων του 2008. Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ υποκίνησε τα γεγονότα του 2008, τότε είναι ικανός για τα πάντα. Αν είναι ικανός για τα πάντα, τότε τα πάντα μπορούν να συμβούν ή μπορεί να συμβαίνουν ήδη. Και επομένως πρέπει να φύγει γρήγορα η αριστερή κυβέρνηση, γιατί η τάξη και η ασφάλεια στην χώρα απειλείται σοβαρά.
   Παρατήρηση πρώτη: Ο Κ. Μητσοτάκης βρίσκεται στο τελευταίο σκαλοπάτι της ακροδεξιάς λαϊκιστικής ρητορικής: Δεν επιχειρηματολογεί, δεν παραθέτει στοιχεία. Ψεύδεται και διαστρεβλώνει συνειδητά, προσπαθώντας να εγείρει την εμπάθεια των συντηρητικών στρωμάτων απέναντι στην κυβέρνηση. Δεν θα καταφέρει να πείσει ούτε έναν πέρα από τους ήδη εμπαθείς.
   Παρατήρηση δεύτερη: Ο Κ. Μητσοτάκης δεν είναι σε θέση να ασκήσει τα θεσμικά καθήκοντά του ως αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αξιοπρεπώς, χωρίς να προσβάλλει τον κοινοβουλευτισμό και τη δημοκρατία.
   Το λες ανεπάρκεια, το λες και κατάντια.
το Κύριο Άρθρο στην ΑΥΓΗ του Σαββάτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.