Απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για τη στάση του συλλόγου
Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Άρτας αισθάνεται την ανάγκη να απαντήσει στα δημοσιεύματα μερίδας του τύπου και στα ρεπορτάζ κάποιων τηλεοπτικών καναλιών, τα οποία αναφέρθηκαν με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στην 3ωρη στάση εργασίας που κήρυξε το Δ.Σ του Συλλόγου Άρτας για συμπαράσταση στον συνάδελφο που κατηγορήθηκε.
1. Αυτή η ενέργεια δεν ήταν «στείρος συνδικαλισμός από τον Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Άρτας» ούτε «παίρνει το μέρος μόνο της μίας πλευράς οδηγώντας τα πράγματα σε μεγαλύτερη όξυνση και θέτοντας την κοινωνία ενώπιον αποριών, ερωτημάτων και διλημμάτων, εάν υπάρχει η ορθή κρίση σε μια επαγγελματική τάξη που ακόμα και η υποψία πως ένα μέλος της παρανόμησε εις βάρος ανυπεράσπιστων μικρών παιδιών, θα έπρεπε να αναζητούν να λάμψει η αλήθεια.», αλλά ήταν μια ενέργεια που βασίστηκε στο τεκμήριο της αθωότητας, βασική αρχή δικαίου για κάθε σύγχρονο, ευνομούμενο και δημοκρατικό κράτος, σύμφωνα με το οποίο «κάθε άνθρωπος θεωρείται αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου και η Πολιτεία μέσω των οργάνων της οφείλει να αποδείξει την ενοχή του κατηγορουμένου, όχι ο κατηγορούμενος την αθωότητά του.»
2. Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο Σύλλογός μας δεν αποφάνθηκε για την αθωότητα ή μη του συναδέλφου, όπως έκαναν ορισμένα Μ.Μ.Ε. , τα οποία τον δίκασαν και τον καταδίκασαν, πριν καν ξεκινήσει η εκδίκαση της υπόθεσης και λάμψει η αλήθεια, ούτε «ανέλαβε ρόλο δικαστή», αλλά το μόνο που επιθυμεί είναι να αφεθεί η δικαιοσύνη απερίσπαστη στο έργο της για να βγάλει την απόφαση, πράγμα που δεν μπορεί να επιτευχθεί με τις συνεχείς προσπάθειες επηρεασμού της κοινής γνώμης από κάποιους.
3. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών όπως και οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Άρτας ενδιαφέρονται για το σχολείο και τους μαθητές τους, γι΄ αυτό πάντα βρίσκονται δίπλα σε αυτούς και στις οικογένειες τους όταν τους χρειάζονται, χωρίς αυτό να υποδειχθεί από κανένα. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που «προστατεύουν τα 8χρονα» καθημερινά μέσα στα σχολεία, όπου αντανακλάται όλη η πραγματικότητα της ελληνικής κοινωνίας. Όλα τα προβλήματα των οικογενειών μεταφέρονται στα σχολεία μέσα στις ψυχές και τις συμπεριφορές αθώων παιδιών. Ο δάσκαλος καλείται να γίνει παιδαγωγός, κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος, οικογενειακός σύμβουλος, φύλακας, νοσοκόμος, ειδικός παιδαγωγός, γραμματέας και ενίοτε πολλά άλλα και παράλληλα να θεωρείται ένοχος χωρίς να έχει κριθεί και να χάνει τη δουλειά του.
4. Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον δημοσιογράφο που αναρωτιέται «αν συμφωνούν μαζί του όλοι οι δάσκαλοι...» ότι η συμμετοχή στην στάση εργασίας άγγιξε το 90%.
5. Τέλος θα θέλαμε να παρακινήσουμε αυτούς που ανησυχούν για το 3ωρο που έχασαν οι μαθητές λόγω της στάσης εργασίας («Θα χάσουν κι άλλο 3ωρο τα παιδιά...») να ασχοληθούν με τις χαμένες διδακτικές ώρες από την αρχή της σχολικής χρονιάς, λόγω έλλειψης δασκάλων, νηπιαγωγών και καθηγητών ειδικοτήτων, με τα άθλια οικονομικά των σχολείων, την έλλειψη θέρμανσης και τον υποσιτισμό των μαθητών σε μια χώρα της Ε.Ε το έτος 2014.
Ο λόγος ίδρυσης και ύπαρξης του συλλόγου είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των μελών του, ιδιαίτερα σε εποχές που πλήττονται δημοκρατικά δικαιώματα και κατακτήσεις, αποτέλεσμα σκληρών αγώνων και αυτό προτίθεται να συνεχίσει να κάνει, όσο και να μην αρέσει σε κάποιους.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Γούσιας Σωτήριος Νικολάου Γεώργιος
Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Άρτας αισθάνεται την ανάγκη να απαντήσει στα δημοσιεύματα μερίδας του τύπου και στα ρεπορτάζ κάποιων τηλεοπτικών καναλιών, τα οποία αναφέρθηκαν με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στην 3ωρη στάση εργασίας που κήρυξε το Δ.Σ του Συλλόγου Άρτας για συμπαράσταση στον συνάδελφο που κατηγορήθηκε.
1. Αυτή η ενέργεια δεν ήταν «στείρος συνδικαλισμός από τον Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Άρτας» ούτε «παίρνει το μέρος μόνο της μίας πλευράς οδηγώντας τα πράγματα σε μεγαλύτερη όξυνση και θέτοντας την κοινωνία ενώπιον αποριών, ερωτημάτων και διλημμάτων, εάν υπάρχει η ορθή κρίση σε μια επαγγελματική τάξη που ακόμα και η υποψία πως ένα μέλος της παρανόμησε εις βάρος ανυπεράσπιστων μικρών παιδιών, θα έπρεπε να αναζητούν να λάμψει η αλήθεια.», αλλά ήταν μια ενέργεια που βασίστηκε στο τεκμήριο της αθωότητας, βασική αρχή δικαίου για κάθε σύγχρονο, ευνομούμενο και δημοκρατικό κράτος, σύμφωνα με το οποίο «κάθε άνθρωπος θεωρείται αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου και η Πολιτεία μέσω των οργάνων της οφείλει να αποδείξει την ενοχή του κατηγορουμένου, όχι ο κατηγορούμενος την αθωότητά του.»
2. Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι ο Σύλλογός μας δεν αποφάνθηκε για την αθωότητα ή μη του συναδέλφου, όπως έκαναν ορισμένα Μ.Μ.Ε. , τα οποία τον δίκασαν και τον καταδίκασαν, πριν καν ξεκινήσει η εκδίκαση της υπόθεσης και λάμψει η αλήθεια, ούτε «ανέλαβε ρόλο δικαστή», αλλά το μόνο που επιθυμεί είναι να αφεθεί η δικαιοσύνη απερίσπαστη στο έργο της για να βγάλει την απόφαση, πράγμα που δεν μπορεί να επιτευχθεί με τις συνεχείς προσπάθειες επηρεασμού της κοινής γνώμης από κάποιους.
3. Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών όπως και οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Άρτας ενδιαφέρονται για το σχολείο και τους μαθητές τους, γι΄ αυτό πάντα βρίσκονται δίπλα σε αυτούς και στις οικογένειες τους όταν τους χρειάζονται, χωρίς αυτό να υποδειχθεί από κανένα. Οι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί που «προστατεύουν τα 8χρονα» καθημερινά μέσα στα σχολεία, όπου αντανακλάται όλη η πραγματικότητα της ελληνικής κοινωνίας. Όλα τα προβλήματα των οικογενειών μεταφέρονται στα σχολεία μέσα στις ψυχές και τις συμπεριφορές αθώων παιδιών. Ο δάσκαλος καλείται να γίνει παιδαγωγός, κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος, οικογενειακός σύμβουλος, φύλακας, νοσοκόμος, ειδικός παιδαγωγός, γραμματέας και ενίοτε πολλά άλλα και παράλληλα να θεωρείται ένοχος χωρίς να έχει κριθεί και να χάνει τη δουλειά του.
4. Επίσης θα θέλαμε να ενημερώσουμε τον δημοσιογράφο που αναρωτιέται «αν συμφωνούν μαζί του όλοι οι δάσκαλοι...» ότι η συμμετοχή στην στάση εργασίας άγγιξε το 90%.
5. Τέλος θα θέλαμε να παρακινήσουμε αυτούς που ανησυχούν για το 3ωρο που έχασαν οι μαθητές λόγω της στάσης εργασίας («Θα χάσουν κι άλλο 3ωρο τα παιδιά...») να ασχοληθούν με τις χαμένες διδακτικές ώρες από την αρχή της σχολικής χρονιάς, λόγω έλλειψης δασκάλων, νηπιαγωγών και καθηγητών ειδικοτήτων, με τα άθλια οικονομικά των σχολείων, την έλλειψη θέρμανσης και τον υποσιτισμό των μαθητών σε μια χώρα της Ε.Ε το έτος 2014.
Ο λόγος ίδρυσης και ύπαρξης του συλλόγου είναι η προάσπιση των δικαιωμάτων των μελών του, ιδιαίτερα σε εποχές που πλήττονται δημοκρατικά δικαιώματα και κατακτήσεις, αποτέλεσμα σκληρών αγώνων και αυτό προτίθεται να συνεχίσει να κάνει, όσο και να μην αρέσει σε κάποιους.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Γούσιας Σωτήριος Νικολάου Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.