18 Νοε 2013

Γελάει και το παρδαλό κατσίκι (του Μητσοτάκη) με "ΤΑ ΝΕΑ"

- Μιλάνε για σχοινί στο σπίτι του δήμιου;
- Λένε τέτοια κακά λόγια οι καλές εφημερίδες;

   Για "προσκλητήριο αποστασίας" κατηγορούν "ΤΑ ΝΕΑ" τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ με το σημερινό τους πρωτοσέλιδο!


   Μα αποστασία! Άκου εκεί αποστασία! Λένε τέτοια κακά λόγια οι καλές εφημερίδες; Και μάλιστα χωρίς να φιλοξενούν δηλώσεις από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ή έστω από την Ντόρα για το θέμα, καθώς λόγω γονιδίου μια ευαισθησία για το θέμα θα την έχουν...
   Για τον επίτιμο, ούτε συζήτηση, κάπου θα διαβάζει και θα ξεκαρδίζεται!


   Το γέλιο άφθονο και δεν απαιτεί καν σχόλια, καθώς η διαπλοκή προσπαθεί να πιαστεί από τα μαλλιά της!
   Τώρα που το ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται σε δημοσκόπηση στο 4,3% (σταθερά πάνω από τους Έλληνες Κυνηγούς) και η κυβέρνηση ξηλώνεται σαν κακοπλεγμένο πουλόβερ... με μόνους κάτι Αδώνιδες να πασχίζουν να μαζέψουν τα μνημονιακά κουβάρια της.

____________________________ 

Και μια και το έφερε η κουβέντα... 
  

   Η φωτογραφία από τις 9 Αυγούστου του 1965 απαθανατίζει Παπανδρεϊκούς να καίνε αντίτυπα των εφημερίδων "Τα Νέα" και "Αθηναϊκή" που στήριζαν την αποστασία!
γράφει η Παπαλάμπραινα

2 σχόλια:

  1. Ο Μαχάτμπα Γκάντι είπε κάποτε:
    "Πρώτα σε αγνοούν, μετά σε ειρωνεύονται, έπειτα σε πολεμούν, στο τέλος τους νικάς."
    Φαίνεται ότι η Μνημονιακή Κυβέρνηση πολεμά ανοικτά πλέον τις αντιμνημονιακές δυνάμεις. Άρα η νίκη των αντιμνημονιακών δυνάμεων έρχεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντως, η ρήση του Γκάντι που περισσότερο αντιπροσωπεύει την εποχή μας και τις μέρες που ζούμε, είναι:
      "Ένα «ΟΧΙ» που βγήκε από μια βαθιά πεποίθηση, είναι πολύ καλύτερο -και πιο μεγαλειώδες- από ένα «ΝΑΙ» που ειπώθηκε για να ευχαριστήσει ή, χειρότερα, για να αποφύγει φασαρίες"...

      Διαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.