Τους υπόλοιπους τους... έφαγε η μαρμάγκα;
Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται.
Χθες το βράδυ ανακοινώθηκαν τα ονόματα των 3495 εκπαιδευτικών. (Μπορείτε να τα δείτε εδώ).
Όμως, διαβάζω στο Δελτίο Τύπου του υπουργείου: "Για 6.041 πλεονάζουσες θέσεις, προκηρύχτηκαν 4.600 κενές θέσεις προς πλήρωση."
Εδώ γεννιούνται δυο βασικά ερωτήματα, που το υπουργείο αφήνει αναπάντητα:
1) Για τις 4600 θέσεις -που το ίδιο το υπουργείο έχει προκηρύξει- μετακινεί 3495 εκπαιδευτικούς. 4600-3495 = 1105 θέσεις που μένουν ακάλυπτες. Ο αριθμός είναι τεράστιος, περίπου 1 στις 4 θέσεις παραμένουν κενές. Γιατί αυτές οι θέσεις μένουν ακάλυπτες; Γιατί "με το καλημέρα" υπάρχουν τόσα κενά;
2) Κι αν το πρώτο ερώτημα έχει να κάνει με το επίπεδο της εκπαίδευσης, το δεύτερο έχει να κάνει με τον ανθρώπινο παράγοντα, τον καθηγητή και την καθηγήτρια που μια υπουργική απόφαση τον έκρινε... "πλεονάζοντα": Από τους 6041 πλεονάζοντες, μετακινούνται 3495 καθηγητές. Οι υπόλοιποι (6041-3495 = 2546) τι θα απογίνουν;
Θα τους κάνουν νοσηλευτές; Θα τους βάλουν να κόβουν κλήσεις για παρκάρισμα, τώρα που καταργήθηκε η δημοτική αστυνομία; Ή μήπως απλά θα τους μετατρέψουν σε "διαθέσιμους" και θα τους στείλουν σπίτια τους;
Πώς μπορεί το υπουργείο Παιδείας να παίζει με την αγωνία 2546 οικογενειών που δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει;
Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται.
Χθες το βράδυ ανακοινώθηκαν τα ονόματα των 3495 εκπαιδευτικών. (Μπορείτε να τα δείτε εδώ).
Όμως, διαβάζω στο Δελτίο Τύπου του υπουργείου: "Για 6.041 πλεονάζουσες θέσεις, προκηρύχτηκαν 4.600 κενές θέσεις προς πλήρωση."
Εδώ γεννιούνται δυο βασικά ερωτήματα, που το υπουργείο αφήνει αναπάντητα:
1) Για τις 4600 θέσεις -που το ίδιο το υπουργείο έχει προκηρύξει- μετακινεί 3495 εκπαιδευτικούς. 4600-3495 = 1105 θέσεις που μένουν ακάλυπτες. Ο αριθμός είναι τεράστιος, περίπου 1 στις 4 θέσεις παραμένουν κενές. Γιατί αυτές οι θέσεις μένουν ακάλυπτες; Γιατί "με το καλημέρα" υπάρχουν τόσα κενά;
2) Κι αν το πρώτο ερώτημα έχει να κάνει με το επίπεδο της εκπαίδευσης, το δεύτερο έχει να κάνει με τον ανθρώπινο παράγοντα, τον καθηγητή και την καθηγήτρια που μια υπουργική απόφαση τον έκρινε... "πλεονάζοντα": Από τους 6041 πλεονάζοντες, μετακινούνται 3495 καθηγητές. Οι υπόλοιποι (6041-3495 = 2546) τι θα απογίνουν;
Θα τους κάνουν νοσηλευτές; Θα τους βάλουν να κόβουν κλήσεις για παρκάρισμα, τώρα που καταργήθηκε η δημοτική αστυνομία; Ή μήπως απλά θα τους μετατρέψουν σε "διαθέσιμους" και θα τους στείλουν σπίτια τους;
Πώς μπορεί το υπουργείο Παιδείας να παίζει με την αγωνία 2546 οικογενειών που δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.