17 Ιαν 2012

Βραβείο καλύτερης εργασίας για το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων σε διεθνές συνέδριο

- Διεθνής αναγνώριση για το Παιδαγωγικό Τμήμα
- Συμμετείχαν πάνω από 400 επιστήμονες

    Η Πρυτανεία του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει ότι στο τριπλό διεθνές συνέδριο «2nd International Conference on E-business, Management and Economics (ICEME 2011), 2nd International Conference on Business, Economics and Tourism Management (CBETM 2011), International Conference on Languages, Literature and Linguistics (ICLLL 2011)» που οργανώθηκε στο Dubai από 28-30/12/2011 από το διεθνές ερευνητικό κέντρο IEDRC, το Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων εκπροσωπήθηκε με την εργασία «Second Language Teaching in Elementary School with a Multimedia Gloss» με συγγραφείς τους Μαριλένα Ζώη, Ιωάννα Μπέλλου και Αναστάσιο Μικρόπουλο.
   Η δημοσίευση έλαβε το βραβείο καλύτερης εργασίας (best paper award) στον τομέα «International Conference on Languages, Literature and Linguistics (ICLLL 2011)», καθώς και το συνολικό βραβείο καλύτερης εργασίας και από τους τρεις τομείς (International Conference on E-business, Management and Economics, International Conference on Business, Economics and Tourism Management, International Conference on Languages, Literature and Linguistics), στους οποίους συμμετείχαν πάνω από 400 επιστήμονες.
   Η εργασία πραγματεύεται την παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στη διδασκαλία ξένης γλώσσας. Οι ερευνητές σχεδίασαν και ανέπτυξαν ένα ψηφιακό πολυμεσικό γλωσσάριο - λεξικό (multimedia gloss), το οποίο αξιοποίησαν παιδαγωγικά σε μαθητές δημοτικού σχολείου για την εκμάθηση της γερμανικής ως ξένης γλώσσας. Τα μαθησιακά αποτελέσματα, καθώς και η στάση των μαθητών ως προς την αξιοποίηση της συγκεκριμένης μεθόδου ήταν θετικά και ιδιαίτερα ενθαρρυντικά.
   Η εργασία των Μ. Ζώη, Ι. Μπέλλου και Τ. Α. Μικρόπουλου, διευθυντή του εργαστηρίου, επιβεβαιώνει το θεωρητικό μοντέλο του R. E. Mayer το οποίο αναφέρει ότι η μάθηση προκύπτει όταν μαθητές εμπλέκονται ταυτόχρονα σε λεκτικές και οπτικοχωρικές νοητικές διεργασίες. Η εργασία επεκτείνει το θεωρητικό μοντέλο, με την ενσωμάτωση και ακουστικών διεργασιών.
   Οι Πρυτανικές Αρχές συγχαίρουν τα μέλη της ερευνητικής ομάδας και τους εύχονται κάθε επιτυχία στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό τους έργο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.