Οι Έλληνες το ξέρουμε, στην καγκελάριο να τα πεις
«Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ που κυβέρνησαν εναλλάξ την Ελλάδα δημιούργησαν ένα
διεφθαρμένο κράτος κι εκεί πρέπει να αναζητήσουμε τις
αιτίες της Ελληνικής κρίσης»
Ζίγκμαν Γκάμπριελ,
Αντικαγκελάριος της Γερμανίας
Δήλωση στις 01/07/2015 στη Γερμανική Βουλή
ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΓΓΕΛΑΡΙΟΥ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΤΟΥ ΤΣΑΚΝΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΟΙ ΣΑΜΑΡΟΒΕΝΙΖΕΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΗΤΕΣ.? ΑΧ ΡΕ ΖΩΗ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΝΗΔΕΣ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΛΑΘΟΣ.ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΗ?Ο ΠΑΠΠΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ? ΜΕ ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφή