8 Νοε 2020

Πανωλεθρία Κεραμέως στις εκλογές - παρωδία

- Αποστομωτική απάντηση των εκπαιδευτικών: Με αποχή 92% απονομιμοποίησαν την εκλογική φάρσα του υπ. Παιδείας
- Όλγα Γεροβασίλη: Οι εκπαιδευτικοί δίδαξαν ένα μεγάλο μάθημα την κα Κεραμέως και τον πολιτικό της προϊστάμενο, τον κο Μητσοτάκη: η Δημοκρατία δεν εντέλλεται ούτε γίνεται μαριονέτα


   Στις 15/10 η Ν. Κεραμέως, δήλωσε πως «Η ηλεκτρονική ψηφοφορία θα γίνει και τότε θα μετρήσουμε ποιοι θα πάνε με την ΟΛΜΕ και ποιοι με το υπουργείο». Χθες, Σάββατο, στις 7/11 ο κόσμος της εκπαίδευσης έδωσε ηχηρή απάντηση και ταυτόχρονα ένα γερό ράπισμα στην υπουργό Παιδείας. 
   Παρά τις αλλεπάλληλες και ακραία αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις, το εκλογικό πραξικόπημα στο οποίο προέβη με τη διατήρηση στους εκλογικούς καταλόγους των ψηφοδελτίων που είχαν αποσυρθεί, τα «εντέλλεσθε» της τελευταίας στιγμής προς τις εφορευτικές επιτροπές, τα διαρκή μηνύματα, έως και ελάχιστες ώρες πριν κλείσουν οι ηλεκτρονικές κάλπες, από τα ηλεκτρονικά συστήματα που «υπενθύμιζαν» στους εκπαιδευτικούς την ηλεκτρονική ψηφοφορία, τις υπόγειες πιέσεις προϊσταμένων, διοικητικών μηχανισμών, αλλά και ορισμένων ελάχιστων θλιβερών νεροκουβαλητών της κυβερνητικής πολιτικής που είχαν το θράσος να εμφανίζονται ως «ανεξάρτητοι» υποψήφιοι, η συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έδωσε ηχηρό μήνυμα! 
   Περισσότεροι από 9 στους 10 εκπαιδευτικούς αρνήθηκαν να νομιμοποιήσουν την εκλογική παρωδία που έστησε το ΥΠΑΙΘ και η αποχή που καταγράφηκε κυμάνθηκε από 92 – 98% κατά μέσο όρο. Τα ποσοστά δείχνουν την καταβύθιση της εκλογικής φάρσας. Από τους περίπου 180.000 εκπαιδευτικούς ψήφισαν οι 13.168. Η υπουργός Παιδείας έτρεξε μόνη της και βγήκε 2η, εισπράττοντας την απόλυτη περιφρόνηση των εκπαιδευτικών.


   Η ήττα αυτή του υπουργείου Παιδείας αποτελεί ήττα σ' ένα πολύ κρίσιμο σημείο της γραμμής της για την εκπαίδευση: να διαλύσει τα πρωτοβάθμια σωματεία, με όπλο τον λεγόμενο ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους και να τα μετατρέψει σε ηλεκτρονικές καρικατούρες χειροκροτητών της κυβερνητικής πολιτικής.
   Ωστόσο η εκλογική φαρσοκωμωδία συνεχίστηκε και μετά τα αποτελέσματα με την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ, η οποία, ενώ οι υποψηφιότητες αποσύρθηκαν και οι εκλογείς δεν ψήφισαν, έδινε συγχαρητήρια στους υποψήφιους των ψηφοδελτίων που διατήρησε με το στανιό. 

  Σειρά αντιδημοκρατικών ενεργειών
   Είναι ήδη γνωστά, σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, ο πρωτοφανής αυταρχισμός, το πλήθος των αντιδημοκρατικών ενεργειών και η πολιτική της πυγμής του τύπου «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ, με τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα την επιβολή με κάθε τρόπο των εκλογών παρωδία χωρίς ψηφοδέλτια παρατάξεων και υποψηφίους. Είναι γνωστό επίσης, ότι η υπουργός Παιδείας συστηματικά διαστρεβλώνει την πραγματικότητα και επιχειρεί τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης.
   Επειδή το ΥΠΑΙΘ αλλά και η ίδια η υπουργός Παιδείας έχει απωλέσει την εμπιστοσύνη που θα έπρεπε να εμπνέει στην εκπαιδευτική κοινότητα, το ΔΣ της ΟΛΜΕ ενημερώνει ότι άμεσα θα ζητήσει από το ΥΠΑΙΘ, ασκώντας τα νόμιμα δικαιώματά του, την συγκεντρωτική ηλεκτρονική κατάσταση ψηφισάντων όλης της χώρας. Αντίστοιχα, οι ΕΛΜΕ θα ζητήσουν τις ηλεκτρονικές καταστάσεις ψηφισάντων για όλα τα ΥΣ από τις κατά τόπους εφορευτικές επιτροπές.
   «Το εκπαιδευτικό κίνημα κατήγαγε μια μεγάλη νίκη ενάντια στον αυταρχισμό και τον εκφυλισμό των δημοκρατικών διαδικασιών στις «ηλεκτρονικές» εκλογές των αιρετών αντιπροσώπων των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που έγιναν στις 7 Νοεμβρίου. Οι εκπαιδευτικοί έδωσαν την αποστομωτική τους απάντηση στις εκλογές παρωδία με την αποχή που κυμαίνεται πάνω από 92%», σημειώνει ο αιρετός του Κεντρικού Συμβουλίου του υπουργείου Παιδείας, Νεκτάριος Κορδής.
   Η αποχή των εκπαιδευτικών η οποία κυμαίνεται στο 92%, απονομιμοποίησε πλήρως τις ηλεκτρονικές εκλογές - παρωδία που επιδίωξε με αυταρχισμό να επιβάλλει η υπουργός παιδείας. Ήδη από νωρίς εχθές το μεσημέρι, τα στοιχεία που συνέλεξε η ΟΛΜΕ από τις εφορευτικές επιτροπές σε όλη τη χώρα, κατέδειξαν την συντριπτική απόρριψη του κλάδου και την καταβύθιση της εκλογικής φάρσας. «Η παρωδία της «ηλεκτρονικής ψηφοφορίας» απέδειξε το ναυάγιο του ΥΠΑΙΘ», τόνισε η ΟΛΜΕ.
   Όπως αναφέρει ο κ. Κορδής, «με βάση τα στοιχεία που ανακοίνωσε «πανηγυρικά» το Υπουργείο: «Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ηλεκτρονική διαδικασία εκλογών με 13.168 ψηφοφόρους» σε πάνω από 170.000 υπηρετούντες εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς η Κ. Κεραμέως φαίνεται να μην αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα που διαμορφώνεται μετά το χθεσινό αποτέλεσμα».
   Οι εκπαιδευτικοί, που από την πρώτη στιγμή είχαν αντιδράσει έντονα στη διαδικασία των ηλεκτρονικών εκλογών, με τη στάση τους έδωσαν μία αποστομωτική απάντηση κόντρα στις μεθοδεύσεις του υπουργείου παιδείας, το οποίο, όπως αναφέρουν οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις «με νομικίστικα τερτίπια και λαθροχειρίες, ανάρτησε στις εκλογικές πλατφόρμες αποσυρμένα ψηφοδέλτια». Παράλληλα, όπως επισημαίνουν, «πήγαν κόντρα στα εντέλλεσθε και τις τροπολογίες της τελευταίας στιγμής, κόντρα στο φόβο και τον αυταρχισμό».
   Μάλιστα, όπως λέει ο κ. Κορδής, πρόκειται για πρωτοφανή ζήλο της υπουργού παιδείας, η οποία, μεσούσης της σοβαρότατης υγεινομικής κρίσης και παρά τις σφοδρότατες αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, επέμεινε να προχωρήσει στις εκλογές των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, τη στιγμή που οι εκλογές σε όλο το Δημόσιο Τομέα αναβλήθηκαν. Όμως, «τo μόνο που κατάφερε, όμως, είναι η επιβεβαίωση των θέσεων των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών. Οι αντιρρήσεις μας στην ηλεκτρονική ψηφοφορία δεν είναι «προφάσεις συνδικαλιστών», όπως η ίδια δήλωνε, αλλά αφορούν σε σοβαρότατα ζητήματα ακύρωσης των δημοκρατικών διαδικασιών. Ο ψηφιακός εκσυγχρονισμός της χώρας δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς σεβασμό στα δικαιώματα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, του συνέρχεσθαι και συνδιαλέγεσθαι, χωρίς προστασία των προσωπικών δεδομένων και διασφάλιση της μυστικότητας της ψήφου και χωρίς διάλογο με τις Ομοσπονδίες, τους θεσμικούς εκπροσώπους των εκπαιδευτικών».
   Πάντως, η τεράστια αποχή, ανέδειξε το φιάσκο των εκλογών και όπως διαμηνύουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, δεν πρόκειται να αναγνωρίσουν τους όποιους «εκλεγμένους» από αυτή την παρωδία, που σε πολλές περιπτώσεις εκλέχθηκαν με μονοψήφιο αριθμό ψήφων. Και ζητούν την παραίτηση της υπουργού, δείχνοντας όπως λένε «τη στοιχειώδη ευθυξία που επιβάλλει η μεγάλη ήττα της πολιτικής που ακολουθεί», ενώ απαιτούν την παράταση των θητειών των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια.
   «Έχουμε ακόμα πολλές μάχες να δώσουμε, καθώς μάλιστα τα προβλήματα στην εκπαίδευση και την κοινωνία ολόκληρη οξύνονται όλο και περισσότερο με την υγειονομική και οικονομική κρίση. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να δεχτεί επιτέλους τον ουσιαστικό διάλογο, τόσο για το θέμα των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια όσο και για όλα τα ανοιχτά ζητήματα που ταλανίζουν την εκπαίδευση. Απαιτούμε παράταση των θητειών των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, μέχρι να διασφαλίζονται οι προϋποθέσεις του συνέρχεσθαι και του απρόσκοπτα και δημοκρατικά συνδιαλέγεσθαι», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Κορδής. «Το ηχηρό μήνυμα προάσπισης των δημοκρατικών διαδικασιών, της ελεύθερης έκφρασης και της αντίστασης απέναντι στον κυβερνητικό αυταρχισμό που χρησιμοποιεί κάθε μέσο για να πετύχει τους στόχους του εστάλη με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο! Οι αγώνες είναι μπροστά μας. Με καθαρούς στόχους, ενότητα και αγωνιστικότητα θα τους πετύχουμε. Για την ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης για δημοκρατία και ελευθερία στα σχολεία». 

  Όλγα Γεροβασίλη: Οι εκπαιδευτικοί δίδαξαν σήμερα ένα μεγάλο μάθημα την κα Κεραμέως και τον πολιτικό της προϊστάμενο τον κο Μητσοτάκη: η Δημοκρατία δεν εντέλλεται ούτε γίνεται μαριονέτα. Μάθημα Δημοκρατίας και αξιοπρέπειας. Αν υπήρχε έστω και ελάχιστη δημοκρατική ευαισθησία θα είχε ήδη παραιτηθεί.
    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.