13 Νοε 2020

Ο απελπισμένος πρωθυπουργός

- Αν είχε έναν τίτλο η χθεσινή παρέμβαση Μητσοτάκη στη Βουλή, αυτός θα έπρεπε να είναι «πώς να ξεφορτωθούμε τις ευθύνες για μια κατάσταση που έχει ξεφύγει»
- Μετά το πρώτο κύμα παρίστανε τον Μωυσή, τώρα κάνει damage control
- Άφησε το ΕΣΥ στην τύχη του και τώρα το δουλεύει με αγωνιώδεις εσωτερικές ανακατατάξεις


   Αν είχε έναν τίτλο η χθεσινή παρέμβαση του Κ. Μητσοτάκη στη Βουλή, αυτός θα έπρεπε να είναι «πώς να ξεφορτωθούμε τις ευθύνες για μια κατάσταση που έχει ξεφύγει» 
   Και η αλήθεια είναι ότι τον υπηρέτησε με τον χειρότερο τρόπο. 
   Όχι λοιπόν. Η κυβέρνηση δεν έχει κάνει «ό,τι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν» για να ενισχυθεί το σύστημα Υγείας. Το άφησε στην τύχη του και τώρα το δουλεύει με αγωνιώδεις εσωτερικές ανακατατάξεις.
   Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ήταν που μόλις πριν από μερικές ημέρες μιλούσε για πεταμένα λεφτά.
   Όχι, η κυβέρνηση δεν άνοιξε τον τουρισμό χωρίς τεστ για να σώσει τον κλάδο. Τον άνοιξε χωρίς τεστ επειδή της το ζήτησαν οι tour operators. Πολύ περισσότεροι θα έρχονταν αν το άνοιγμα ήταν οργανωμένο, ορθολογικό και ασφαλές.
   Αλλά δεν υπήρχαν ούτε τεστ, ούτε πρωτόκολλα, ούτε κλιμάκια του ΕΟΔΥ στις εισόδους της χώρας. Και δεν είναι δικαιολογία ότι το έκαναν για να αποτρέψουν την κατάρρευση του κλάδου, διότι δεν την απέτρεψαν.
   Όχι, δεν είναι τα πάρτι της νεολαίας αποκλειστικά υπεύθυνα για την έξαρση της πανδημίας. Γιατί το άνοιγμα των σχολείων με 28 μαθητές ανά τάξη εκτίναξε τα κρούσματα. Και για τον συνωστισμό στα λεωφορεία απλά αδιαφόρησαν.
   Απελπισμένος ο Μητσοτάκης, που μετά το πρώτο κύμα παρίστανε τον Μωυσή, τώρα κάνει damage control. Και ζητάει υπευθυνότητα από την αντιπολίτευση. Ξεχνώντας, προφανώς, πόσο υπεύθυνη αντιπολίτευση ασκούσε ο ίδιος.
το editorial στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.