27 Σεπ 2020

Είναι αθώα η κυβερνητική απραξία;

Είναι προφανές ότι αυτή η κυβέρνηση δεν στοχεύει στην υπεράσπιση της δημόσιας υγείας, αλλά έχει έρθει για να εξυπηρετήσει ιδιωτικά συμφέροντα - φυσικά με το αζημίωτο...


   Όσο το δεύτερο κύμα πανδημίας ξεδιπλώνεται, φανερώνεται και η απόλυτη κυβερνητική απραξία για τη διαχείριση της κατάστασης. Μαθητές και υγειονομικό προσωπικό βρίσκονται σε αναβρασμό, ενώ η κατάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες εκθέτει το επιτελικό κράτος.
   Η κυβερνητική πολιτική δεν στοχεύει στην υπεράσπιση της δημόσιας υγείας, αλλά στην εξυπηρέτηση συμφερόντων. Η διοχέτευση ασθενών σε ιδιωτικές ΜΕΘ -με κόστος που η ίδια η κυβέρνηση φρόντισε προηγουμένως να διπλασιάσει- είναι τουλάχιστον πρόκληση. Το ίδιο και η ενοικίαση λεωφορείων από τα ΚΤΕΛ σε εξοργιστικές τιμές. Μια δεύτερη λίστα Πέτσα βρίσκεται στα σκαριά.
   Η αγωνία για την πανδημία όμως δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα. Η κρίση είναι εδώ. Οι προβλέψεις μιλάνε για ύφεση της τάξης του 8% και επιστροφή της ανεργίας στο 20% και όλοι ξέρουμε ότι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ακόμα χειρότερο. Ο τουρισμός κατέρρευσε.
   Οι μικρές επιχειρήσεις βρίσκονται σε απελπισία. Εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι είναι αντιμέτωποι με την ανεργία ή τη δυσμενή μετατροπή των συμβάσεών τους. Και η κυβέρνηση ετοιμάζεται να ξηλώσει τα εργασιακά και το ασφαλιστικό.
   Μ’ αυτόν τον τρόπο η ελληνική κοινωνία κινδυνεύει να χάσει τους κόπους της δεκαετούς αιματηρής προσπάθειας να απαλλαγεί από τα Μνημόνια. Αλλά είναι προφανές ότι αυτή η κυβέρνηση έχει έρθει για να εξυπηρετήσει ιδιωτικά συμφέροντα - φυσικά με το αζημίωτο. Υπό την έννοια αυτή, η κυβερνητική απραξία απέναντι στην πανδημία δεν είναι τόσο αθώα όσο φαίνεται.

το Editorial στην ΑΥΓΗ της Κυριακής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.