19 Σεπ 2020

Κυβέρνηση ανήμπορη και απρόθυμη

- Η χώρα εισέρχεται πλησίστια σε ένα δεύτερο κύμα τής πανδημίας χωρίς κυβέρνηση ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών
- Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που η ίδια η κοινωνία θα χρειαστεί τη μέγιστη δυνατή προσοχή, υπευθυνότητα, κοινωνική αλληλεγγύη, προκειμένου να ανταποκριθεί σ’ αυτά στα οποία η κυβέρνηση αποδείχτηκε ανίκανη και απρόθυμη


   Η χώρα εισέρχεται πλησίστια σε ένα δεύτερο κύμα τής πανδημίας χωρίς κυβέρνηση ικανή να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών.
   Η κυβέρνηση Μητσοτάκη όχι μόνο σπατάλησε τους τρεις καλοκαιρινούς μήνες που είχε για να προετοιμάσει τη χώρα για το δεύτερο κύμα, αλλά έκανε και ό,τι περνούσε από το χέρι της για να εξουδετερώσει τη θετική παρακαταθήκη και δυναμική της περασμένης άνοιξης.
   Εμφανίζονται μοιραίοι και άβουλοι. Κάνουν πολύ λίγα πράγματα, πολύ αργά. Δεν θέλουν και δεν μπορούν. Ο Άδωνις Γεωργιάδης το δήλωσε ξεκάθαρα. Ακόμα και τις μάσκες στα σχολεία που μοίρασαν, τις λάθος μάσκες, τις μοίρασαν επειδή έκανε φασαρία ο ΣΥΡΙΖΑ.
   Η κυβέρνηση Μητσοτάκη αντιλαμβάνεται ακόμα και την πανδημία, ένα ζήτημα ζωής και θανάτου για την κοινωνία, με στενά οικονομιστικούς και μικροκομματικούς όρους. Μοιράζει χρήματα σε κολλητούς, αρνείται να ξοδέψει για την προστασία του κοινωνικού συνόλου.
   Κώφευσε στις εκκλήσεις του ΣΥΡΙΖΑ για εμπροσθοβαρή μέτρα για την οικονομία, κώφευσε στις προτάσεις για ασφαλές και όχι ανεξέλεγκτο άνοιγμα του τουρισμού, κώφευσε στις εκκλήσεις για την κατάλληλη προετοιμασία των σχολείων.
   Τώρα βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που θα χρειαστεί από όλους μας η μέγιστη δυνατή προσοχή, υπευθυνότητα, κοινωνική αλληλεγγύη προκειμένου η κοινωνία να ανταποκριθεί σ’ αυτά στα οποία η κυβέρνηση αποδείχτηκε ανίκανη και απρόθυμη.

το Editorial στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.