18 Σεπ 2020

Μωυσής και Φαραώ

- Εμφανής πλέον γύρω μας η εικόνα ραγδαίας φθοράς της κυβέρνησης και διογκούμενης δυσαρέσκειας στην κοινωνία για τον τρόπο που το "επιτελικό κράτος" διαχειρίζεται την πανδημία
- Όπως φαίνεται, η εποχή του Μωυσέως έληξε και πηγαίνουμε, πάντα βιβλικά, στην περίοδο των επτά πληγών του Φαραώ


   Η εικόνα ραγδαίας φθοράς της κυβέρνησης και διογκούμενης δυσαρέσκειας στην κοινωνία για τον τρόπο που το "επιτελικό κράτος" διαχειρίζεται την πανδημία είναι πλέον εμφανής γύρω μας, μαζί με την αναιμική επίδοση της οικονομίας, η οποία χωρίς επαρκή στήριξη από την κυβέρνηση βρέθηκε σε ελεύθερη πτώση.
   Τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. για το δεύτερο τρίμηνο που κυκλοφόρησαν χθες δείχνουν πτώση 20 δισ., δηλαδή άνω των δέκα ποσοστιαίων μονάδων του ΑΕΠ, στον τζίρο των επιχειρήσεων.
   Κλάδοι όπως ο καλλιτεχνικός ή η εστίαση έχουν καταβαραθρωθεί κατά 53% και 78,8% αντίστοιχα, ενώ τραγική εικόνα, με πτώση άνω του 40%, παρουσιάζουν οι μεταφορές, τα χρηματοπιστωτικά, ο κλάδος των διοικητικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών.
   Σύμφωνα με μέτρηση της Prorata, ενώ στα τέλη Μαΐου η μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών (71%) αξιολογούσε θετικά τη διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση, η εικόνα στην παρούσα μέτρηση εμφανίζεται τελείως αντεστραμμένη, με το 52% να την αξιολογεί αρνητικά και μόλις το 47% θετικά.
   Ταυτόχρονα, αλλάζει και η απόδοση ευθυνών από τους πολίτες για τη διασπορά του ιού, καθώς, αντίθετα με όλες τις προηγούμενες μετρήσεις, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το αποκλειστικό ή το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης φέρει το κράτος (51%), άποψη η οποία τον Μάιο καταγραφόταν στο 29%.
   Οι πολίτες ειδικότερα αξιολογούν αρνητικά κατά 60% τον τρόπο που άνοιξε ο τουρισμός και κατά 66% τη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
   Όπως φαίνεται, η εποχή του Μωυσέως έληξε και πηγαίνουμε, πάντα βιβλικά, στην περίοδο των επτά πληγών του Φαραώ.


το Editorial στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.