21 Αυγ 2020

Ανυπόφορη πολιτική βλακεία

- Πίσω απ’ όλη αυτή την ανυπόφορη πολιτική βλακεία κρύβονται δύο πράγματα
- Μένει κανείς άφωνος για το πόσο αριστοτεχνικά συνδυάζουν την αναισχυντία με την ηλιθιότητα. Πραγματικά σε αυτό είναι αξεπέραστοι. Μόνο μπράβο!


   Η Ν.Δ. ζήτησε χθες από τα μέλη της να βάλουν φωτογραφίες προφίλ με μάσκες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να δώσουν τη μάχη ενάντια στις θεωρίες συνωμοσίας, που «στο παρελθόν μπορεί να οδήγησαν σε ουρές στα ATM, αλλά σήμερα κινδυνεύουν να οδηγήσουν σε ουρές στα νοσοκομεία».
   Και καλούν τα άλλα κόμματα -δηλαδή τον ΣΥΡΙΖΑ- «να πάρουν καθαρή θέση υπέρ της χρήσης μάσκας», επειδή η αφωνία είναι εθνικά επικίνδυνη.
   Εύλογα αναρωτιέται κανείς πώς τους ήρθε να πολιτικοποιήσουν το θέμα της μάσκας, κάτι που είναι ζήτημα των ειδικών επιστημόνων. Και μάλιστα να το συνδέσουν με «τις ουρές στα ΑΤΜ», δηλαδή με τη σπέκουλα για το 2015.
   Υποθέτουμε ότι το σχέδιό τους είναι όλες αυτές τις ψεκασμένες αντιλήψεις που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο, για τσιπάκια και παγκόσμιες εβραϊκές συνωμοσίες, να τις χρεώσουν στον ΣΥΡΙΖΑ.
   Και να τραβήξουν εκ νέου τη διαχωριστική ανάμεσα στο φως και το σκότος. Εξ ου και οι αναφορές στο βρόμικο 2015.
   Πίσω απ’ όλη αυτή την ανυπόφορη πολιτική βλακεία κρύβονται δύο πράγματα.
   Πρώτον, η προσπάθεια της Ν.Δ. να διαχειριστεί την αποτυχία της στη διαχείριση της πανδημίας.
   Και, δεύτερον, η αγωνία της να ξεφύγει από την κατακραυγή για το άνοιγμα των σχολείων.
   Προσέξτε πώς δουλεύει αυτό:
   Η Κεραμέως λέει ότι εκπαιδευτικοί και μαθητές πρέπει να πληρώνουν τις μάσκες από την τσέπη τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ αντιδρά. Άρα ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλει μάσκες στα σχολεία. Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει η λίστα Πέτσα.
   Μένει κανείς άφωνος για το πόσο αριστοτεχνικά συνδυάζουν την αναισχυντία με την ηλιθιότητα.
   Πραγματικά σε αυτό είναι αξεπέραστοι. Μόνο μπράβο.
το Κύριο Άρθρο στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.