1 Ιουλ 2020

Ποιον θα ντραπεί ο Κ. Μητσοτάκης;

Τόσος είναι...


   Έχει πολύ ενδιαφέρον που ο Κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε χθες σε «πρωτοφανή απόπειρα θεσμικής εκτροπής» μιλώντας στο υπουργικό του συμβούλιο. Εντάξει, θα πει κάποιος, τόσος είναι, λέει καμιά βαριά κουβέντα παραπάνω.
   Ο ίδιος ήταν που έκλαιγε για τη Συμφωνία των Πρεσπών, που απειλούσε ότι θα την μπλοκάρει, που προειδοποιούσε για την καταστροφή η οποία απειλεί την οικονομία της Βόρειας Ελλάδας, που καταριόταν τους συριζαίους ότι έδωσαν τη Μακεδονία για τις συντάξεις.
   Ο ίδιος ήταν που έχτισε ολόκληρο αντιπολιτευτικό αφήγημα με την τραγωδία στο Μάτι λέγοντας δεξιά και αριστερά ότι οι συριζαίοι στερούνται συναισθημάτων γιατί είναι αδίστακτοι. Τώρα πουλάει θεσμικές εκτροπές. Αυτό τον βολεύει, αυτό λέει. Σάμπως πρόκειται κανένας να του ζητήσει τον λόγο;
   Να του θυμίσουμε απλώς ότι είναι ο πρωθυπουργός του αίσχους της Προανακριτικής. Της συμμορίας των ακροδεξιών που απέκλεισε από τις εργασίες της εκπροσώπους της αντιπολίτευσης, εξεβίασε μάρτυρες δημοσίου συμφέροντος και προσπάθησε να βραχυκυκλώσει την έρευνα της εισαγγελέως Διαφθοράς.
   Αυτό είναι απόπειρα θεσμικής εκτροπής. Όπως είναι απόπειρα θεσμικής εκτροπής το να απειλεί ο υπουργός του την εισαγγελέα Ε. Τουλουπάκη με φυλάκιση.
   Ο κ. Μητσοτάκης χειραγώγησε επίσης τη συνταγματική αναθεώρηση, ώστε ο κατάπτυστος νόμος περί ευθύνης υπουργών να καλύψει τους πάντες μέχρι και το τέλος του 2014.
   Είναι αυτός που ξήλωσε με φωτογραφικό νόμο, αναδρομικής ισχύος, την Επιτροπή Ανταγωνισμού και έθεσε όλες τις ανεξάρτητες αρχές υπό την εποπτεία ενός φίλου του.
   Και η λίστα Πέτσα ακόμα να δοθεί στη δημοσιότητα, τρεις μήνες μετά. Ας μιλήσουμε για θεσμικές εκτροπές. Τζάμπα είναι. Ποιον θα ντραπεί ο Κ. Μητσοτάκης;
το Κύριο Άρθρο στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.