10 Ιουν 2020

Πέτσας και Φουρθιώτης: Το ηθικό βατερλώ της καμπάνιας των 20 εκατ.

- Πολιτικά και ηθικά έκθετοι μετά τα όσα έρχονται στο φως σχετικά με την κακοδιαχείριση στην κατανομή των κονδυλίων των 20 εκατ. ευρώ για την “δίδυμη” καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”
- Δημόσιο χρήμα σε blog που δημιουργήθηκε γι' αυτό το σκοπό, σε ανύπαρκτο site αλλά και στις κηραλοιφές του Βελόπουλου


   Πολιτικά και ηθικά έκθετος είναι, πλέον, ο υφυπουργός στον πρωθυπουργό και κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας μετά τα όσα έρχονται στο φως σχετικά με την κακοδιαχείριση στην κατανομή των κονδυλίων των 20 εκατ. ευρώ για την “δίδυμη” καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”.
   Από τα πρώτα στοιχεία διαπιστώνεται πως η εταιρεία Initiative που διευθύνει ο κ. Μιχάλης Γκάλγκος έχει μοιράσει άγνωστα ποσά ακόμα και σε blog που εμφανώς δημιουργήθηκαν εν μέσω πανδημίας μόνο και μόνο για να “φιλοξενήσουν” τις διαφημίσεις της καμπάνιας του κ. Πέτσα. Ένα από αυτά είναι συμφερόντων του σταρ της trashTV Μενέλαου Φουρθιώτη, ο οποίος αξιολογήθηκε από την επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου ως ικανότερος και πιο αξιόπιστος να μεταδώσει τα μηνύματα για την προστασία από την πανδημία απ΄ ότι γνωστά σάϊτ και έμπειροι και αναγνωρίσιμοι δημοσιογράφοι.
   Προφανώς, τα “σκουπίδια” διαφόρων σάϊτ για celebrities και …κλειδαρότρυπες θεωρούναι πιο αξιόπιστοι φορείς από δημοσιογράφους που ασκούν, ενίοτε μετριοπαθώς, αντιπολίτευση στην κυβέρνηση.
   Η protieidisi.blogspot.com αποτελεί, δίχως, άλλο “μνημείο” της κακοδιαχείρισης του κυβερνητικού εκπροσώπου. Ίσως θα έπρεπε να θεσπίσει βραβείο τύπου Πούλιτζερ και να βραβεύσει τον Μενέλαο Φουρθιώτη. Το σάϊτ έκανε δύο (αριθμός 2!!!) αναρτήσεις: η πρώτη γίνεται στις 11 Μαΐου του 2020 που είναι το banner της διαφήμισης του Μένουμε Ασφαλείς και μετά από δεκαπέντε ημέρες μια είδηση για τη “λήψη μέτρων διασφάλισης της Δημόσιας Υγείας”. Έκτοτε έπαψε να ανεβάζει ειδήσεις, έχοντας προφανώς εκπληρώσει τον στόχο του ως όχημα.
   Ακόμα πιο απροκάλυπτο είναι το ότι στη λίστα με τα χιλιάδες ΜΜΕ που πήραν διαφήμιση από τις καμπάνιες της κυβέρνησης για τον κορονοϊό είναι δηλωμένο το domain protieidisi.com.
   Αν κανείς επισκεφτεί το εν λόγω domain γίνεται αυτόματα redirect στο protieidisinews.blogspot.com. Δηλαδή το domain που είναι δηλωμένο στην επίσημη λίστα που έδωσε στο πλαίσιο της υποτιθέμενης “διαφάνειας” της κυβέρνησης δεν υπάρχει!
   Επιπλέον, έχει σπουδαία σημασία το ότι είναι πρόκειται για απλό blogspot και όχι για ένα site. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε το documentonews.gr με τον Μένιο Φουρθιώτη μας απάντησε ότι το συγκεκριμένο blogspost είναι του Party Fm. Δηλαδή του ραδιοφωνικού σταθμού συμφερόντων του.
   Για τραγική ειρωνεία η κυβέρνηση επέλεξε να διαθέσει τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων πολιτών σε ένα παντελώς άγνωστο blogspot που λέγεται protieidisi αλλά η η πρώτη και η τελευταία της είδηση είναι η καμπάνια.


  Ο κ. Πέτσας έχει ιδιαίτερη αδυναμία στον Μενέλαο Φουρθιώτη
   Εκτός από την κραυγαλέα υπόθεση του blog protieidisi που ξεγυμνώνει την κυβέρνηση για τον τρόπο που μοίρασε εκατομμύρια ευρώ, ακόμη ένα domain που εμφανίζεται συμφερόντων του Μένιου Φουρθιώτη, έλαβε χρήματα.
   Πρόκειται για το APOKALIPTIKALIVE.GR το οποίο απλά δεν υπάρχει! Γίνεται redirect στο apodikseislive.gr, site που προμοτάρει την εκπομπή “αποκαλυπτικά live του Φουρθιώτη.
   Έχουμε και εδώ το εξής παράδοξο. Στην επίσημη λίστα που δόθηκε από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο με τα MME που έλαβαν χρηματοδότηση έχει δηλωθεί ένα domain που επί της ουσίας δεν υφίσταται πλέον. Αντιθέτως, ένα άλλο domain λαμβάνει τα χρήματα.
   Φαίνεται πως με τα σοβαρά κριτήρια της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη το apodikseislive.gr αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση της αντικειμενικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας.
   Είναι, δε, ενδεικτικό της αδιαφανούς διαχείρισης του δημοσίου χρήματος το γεγονός πως ο κ. Πέτσας έδωσε στη δημοσιότητα 1.200 ονόματα σάϊτ (αριθμός τεραστίων διαστάσεων), δίχως, όμως, να συνοδεύσει την λίστα αυτή και με τα ποσά που εισέπραξε κάθε μέσο ενημέρωσης ξεχωριστά. Κι αυτό επειδή ήδη βρίσκεται υπό την πίεση των τηλεοπτικών σταθμών που φέρεται να έχουν λάβει πολύ μικρότερα ποσά απ΄ όσ αναλογούν στην απήχησή τους, όταν δόθηκαν χρήματα σε ανύπαρκτα σάϊτ “ημετέρων”- δημοσιογράφων, ακόμα και κομματικών στελεχών.
πηγή


  Ο Πέτσας έδωσε διαφήμιση και στις κηραλοιφές του Βελόπουλου
   Ο σταυροφόρος υπέρ της αντικειμενικότητας και αμεροληψίας των μέσων ενημέρωσης, Στέλιος Πέτσας, εκτός από το απίθανο blog χωρίς περιεχόμενο του Μένιου Φουρθιώτη, έχει μοιράσει διαφήμιση στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κορονοϊό, ακόμη και στην ιστοσελίδα voicenews.gr.
   Πρόκειται για τον ιστότοπο που διατηρεί εδώ και χρόνια ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης Κυριάκος Βελόπουλος και στον οποίο διαφημίζονται εκτός των άλλων ακόμη και σκευάσματα αμφιβόλου ποιότητας απ’ αυτά που ο κ. Βελόπουλος πωλεί και από τηλεοράσεως.
   Συγκεκριμένα μπορεί κανείς να βρει στο σάιτ του Κυριάκου Βελόπουλου διαφήμιση προϊόντος σύμφωνα με την οποία «το επαναστατικό προϊόν φέρνει οριστικό τέλος στις φλεγμονές και στην ακαμψία των αρθρώσεων», ενώ μπορεί να αγοράσει και τις περιβόητες κηραλοιφές. Το ότι ο ίδιος ο Κυριάκος Βελόπουλος είναι ο άνθρωπος που πωλούσε ακόμη και επιστολές του Ιησού, προφανώς δεν απασχολεί την κυβέρνηση και τον εκπρόσωπό της.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.