24 Απρ 2020

Φέρτε πίσω τα λεφτά

Σταματήστε να κάνετε τους χαζούς. Την πατήσατε. Τώρα φέρτε πίσω τα λεφτά. Αυτό!


   Τα κυβερνητικά επιτελεία αποφάσισαν ότι όσο η γραμμή απροκάλυπτης αναισχυντίας για τα voucher συνεχιζόταν, τόσο περισσότερο θα γινόταν λόγος για τα 80 εκατομμύρια που χαρίστηκαν σκανδαλωδώς στα ΚΕΚ και, κυρίως, τα 36 από αυτά που πήγαν σε πέντε ή έξι κολλητούς των υπουργών.
   Και αυτό απειλούσε ευθέως να τραυματίσει το επικοινωνιακό προφίλ που προσπαθεί να χτίσει τις τελευταίες εβδομάδες ο Κ. Μητσοτάκης, δηλαδή αυτό του ώριμου και αποτελεσματικού ηγέτη που οδηγεί με ασφάλεια τη χώρα έξω από την κρίση της πανδημίας.
   Για να προστατευτεί ο Κ. Μητσοτάκης χρειάστηκε να διακοπεί το επαίσχυντο πρόγραμμα της επιμόρφωσης. Και για να μην φουντώσει η συζήτηση για το τι συμβαίνει πραγματικά, χρησιμοποιήθηκαν ως πρόσχημα τα «τρία - τέσσερα ορθογραφικά», τα οποία έως τότε θεωρούνταν επουσιώδη.
   Μένει το ερώτημα γιατί ο Γ. Βρούτσης παραμένει στη θέση του. Η εικόνα είναι καθαρή: 80 εκατομμύρια μοιράστηκαν σε γνωστούς κατά παράβαση κάθε νόμιμης διαδικασίας. Είναι αυτό πολιτικό και, ενδεχομένως, ποινικό σκάνδαλο;
   Το επιχείρημα ότι όλα αυτά έγιναν για να μην μείνουν χωρίς κατάρτιση οι 120.000 επιστήμονες είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τη νοημοσύνη όλων. Αρπαχτή λέγεται αυτό. Και χρειάζεται εισαγγελέα.
   Δεύτερον: Τα ΜΜΕ μας ενημερώνουν ντροπαλά ότι «με εντολή Μητσοτάκη» οι επιστήμονες θα πάρουν 600 ευρώ χωρίς να χρειαστεί να υποστούν την αθλιότητα.
   Ωστόσο κανείς δεν έχει ενημερώσει κανέναν: Τι θα γίνει με τα 80 εκατομμύρια; Θα επιστραφούν; Και θα πάρουν οι επιστήμονες τα 800 ευρώ που παίρνουν όλοι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι λόγω της κρίσης;
   Παιδιά, σταματήστε να κάνετε τους χαζούς. Την πατήσατε.
   Τώρα φέρτε πίσω τα λεφτά. Αυτό.
το Κύριο Άρθρο στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.