20 Ιουν 2019

Γιατί κρύβεται ο Κ. Μητσοτάκης

Φοβάται ότι ο κόσμος της αποχής θα καταλάβει τι ακριβώς είναι αυτό που τον περιμένει και θα πάρει θέση, ενισχύοντας τον ΣΥΡΙΖΑ και κλείνοντας αποφασιστικά την ψαλίδα


   Ο Κ. Μητσοτάκης προσπαθεί να κρατήσει το πρόγραμμά του σε συνθήκες εργαστηρίου. Μακριά από τη δοκιμασία της κριτικής και του διαλόγου, μακριά από τυχόν αμφισβητήσεις.
   Γιατί ο διάλογος θα τον υποβάλει σε δοκιμασίες. Θα τον υποχρεώσει να μιλήσει ξεκάθαρα και χωρίς περικοκλάδες για όσα σκοπεύει να κάνει.
   Να μιλήσει για το ασφαλιστικό που προωθεί. Για την πραγματική θέση που κρύβει πίσω από τις εκκλήσεις για τρυφερότητα στις σχέσεις εργοδοτών - εργαζομένων.
   Για το αν σκοπεύει να πετάξει ξανά έξω τους ανασφάλιστους από το ΕΣΥ. Για την ιδιωτικοποίηση των νοσοκομείων και τα σχολεία χωρίς κρατική χρηματοδότηση. Για το ποιος θα πληρώσει τις φοροαπαλλαγές στους πλούσιους.
   Ο Κ. Μητσοτάκης ξεκινάει από τη διαφορά που του δίνει το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών και έχει αποφασίσει να αποφύγει κάθε αντιπαράθεση. Θεωρεί ότι η φθορά που υφίσταται είναι σαφώς μικρότερη αν του καταλογίζεται φυγομαχία και λιποταξία -έχει άλλωστε ισχυρά Μέσα για να τον προστατεύσουν- παρά αν μπλέξει σε μια ανοιχτή δημοκρατική αντιπαράθεση ουσίας.
   Γιατί στη δεύτερη περίπτωση ο χώρος της αποχής θα καταλάβει τι ακριβώς είναι αυτό που τον περιμένει και θα αναγκαστεί να πάρει θέση. Αυτό θα ενισχύσει τον ΣΥΡΙΖΑ και θα κλείσει αποφασιστικά την ψαλίδα.
   Όλο αυτό το κρυφτούλι του Κ. Μητσοτάκη, λοιπόν, έναν στόχο έχει. Να μην διαταράξει και να μην ενεργοποιήσει τον κόσμο της αποχής. Αυτός είναι ο κόσμος στον οποίο πρέπει να απευθυνθεί, ώριμα και σοβαρά, ο ΣΥΡΙΖΑ.
   Γιατί ο κίνδυνος μιας ολοκληρωτικής κοινωνικής οπισθοδρόμησης με τα σχέδια του Κ. Μητσοτάκη είναι πολύ σοβαρή απειλή για την κοινωνία και τη χώρα.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.