20 Φεβ 2019

Νόμιμοι ιδιοκτήτες και καταχραστές

Μπορείτε να φανταστείτε τι θα είχε γίνει αν στη θέση του Γεωργιάδη βρισκόταν ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ;


   Είναι γνωστό ότι σε αυτή τη χώρα υπάρχουν οι νόμιμοι ιδιοκτήτες της εξουσίας και οι πρόσκαιροι καταχραστές της.
   Αν ανήκεις στους νόμιμους ιδιοκτήτες της χώρας, δεν πειράζει να τα παίρνεις από τη Siemens, από τη Novartis, από θαλασσοδάνεια, από διάφορες off shore. Αρκεί να έχεις καλές σπουδές και να φοράς τις σωστές γραβάτες και τον σωστό σκελετό γυαλιών. Ή, ακόμα και αν δεν τα διαθέτεις αυτά και είσαι ένας επαγγελματίας λαϊκιστής, πάλι να καταγράφεσαι στην πλευρά των νομίμων ιδιοκτητών. Και να σε υπερασπίζονται οι έγκυροι αναλυτές των έγκυρων ιδιωτικών ΜΜΕ.
   Από την άλλη, αν δεν είσαι στους καταχραστές, δεν έχει σημασία πόσο τίμιος είσαι και τι είδους πολιτική κάνεις. Σημασία έχει το στυλ και το ύφος σου. Στο οποίο ελάχιστη σημασία θα έδινε κάποιος αν είχες την πολιτική κάλυψη των νομίμων ιδιοκτητών της χώρας.
   Η ιδέα είναι η εξής: Οι νόμιμοι ιδιοκτήτες της χώρας δεν έχουν να δώσουν λόγο σε κανέναν για τα πάρτι που στήνουν. Ενώ οι καταχραστές κρίνονται πολύ αυστηρά όταν παραβιάζουν τον κανόνα που λέει ότι η πολιτική είναι αποκλειστικά ζήτημα τηλεοπτικής αισθητικής και τίποτα περισσότερο.
   Ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε προχθές ότι θα κάνει μήνυση στην εισαγγελέα Διαφθοράς στην περίπτωση που κληθεί να καταθέσει ως μάρτυρας για την υπόθεση Novartis, στην οποία φέρεται εμπλεκόμενος με στοιχεία του FBI.
   Μπορείτε να φανταστείτε τι θα είχε γίνει αν στη θέση του Γεωργιάδη βρισκόταν ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ;
   Όχι. Γιατί σήμερα όλοι μιλάνε για τον Πολάκη. Το δάνειο του οποίου, όπως δηλώνει ο ίδιος ο Στουρνάρας, είναι απολύτως σύννομο.
το Κύριο Άρθρο στη σημερινή ΑΥΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.