17 Ιαν 2019

Τζένη Ταπραντζή προς Τσιρογιάννη: Σεβαστείτε και, επιτέλους, σταματήστε το!

- Οι Αρτινοί δεν "τρώνε κουτόχορτο"
- "Η δημόσια Δημοτική δομή δεν είναι εργαλείο και ιδιωτική επιχείρηση προεκλογικής καμπάνιας..." 



   Τελικά, ο Χρήστος Τσιρογιάννης έβαλε να μας αποδείξει για ακόμη μία φορά ότι θεωρεί ότι "ο Δήμος είμαι ΕΓΩ". Φαίνεται πως πήρε καλά μαθήματα από τον αρχηγό του, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, που αντίστοιχη αντίληψη έχει για το Κράτος.
   Το πρώτο δείγμα γραφής το έδωσε ήταν πριν από αρκετά χρόνια, όταν, υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος τότε, έβαζε προεκλογικό διαφημιστικό υλικό της υποψηφιότητάς του μέσα στα δοχεία ανακύκλωσης μαγειρικών λαδιών, που μοίραζε εκείνη την εποχή το Δημαρχείο. Τότε, βέβαια, ο Λουδοβίκος τα μοίραζε μέσω της... Αντουανέτας του!
   Κι αν το έκανε τότε, που δεν ήταν τίποτα, τώρα ποιος τον πιάνει!
   Τώρα έχει ολόκληρο τον μηχανισμό του Δήμου στις υπηρεσίες του. Για να καλύπτει ανέξοδα την προεκλογική του καμπάνια και να φτάνει έτσι τζάμπα σε όλα τα σπίτια. Στο χωριό μου, βέβαια, κάπως το λένε αυτό, αλλά επειδή η λαϊκή ρήση συνδυάζει σεξουαλικό προσανατολισμό και ανατομική περιοχή του σώματος, θα μου επιτρέψετε να μην το γράψω.
   Αποκαλυπτικό, πάντως, είναι η καταγγελία που έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα η υποψήφια δήμαρχος Άρτας, Τζένη Ταπραντζή, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης "Δημοτική Αναγέννηση", με τίτλο: "Επειδή η δημόσια Δημοτική δομή δεν είναι εργαλείο και ιδιωτική επιχείρηση προεκλογικής καμπάνιας...":
   Είναι η πολλοστή φορά που το τελευταίο χρονικό διάστημα, από τότε δηλαδή που μπήκαμε σε αυτοδιοικητική προεκλογική περίοδο, που ο εν ενεργεία Δήμαρχος του Δήμου μας, χρησιμοποιεί την συνηθισμένη αποστολή των λογαριασμών του νερού στους συμπολίτες μας, για να εσωκλείει φυλλάδιο με ξεκάθαρο προεκλογικό χαρακτήρα.
   Και πώς θα μπορούσε να μην έχει τέτοιο διαφημιστικό προεκλογικό χαρακτήρα, όταν:
   1) αυτό συμβαίνει σε συγκεκριμένη περίοδο λίγους μήνες πριν τις εκλογές
   2) το ύφος και η εμφάνιση του φυλλαδίου είναι σαφώς δομημένα με πολιτικό διαφημιστικό χαρακτήρα
   3) ακολουθείται από προσωπικό πολιτικό μήνυμα, που υπογράφει ο ίδιος, ξεπερνάει τα στενά ενημερωτικά όρια και δομείται με προεκλογική συνθηματολογία και εκφραστική δομή
   4) ιδιαίτερα όταν κάποια από τα "διαφημιζόμενα" ως "συντονισμένη προσπάθεια εδώ και 4 χρόνια του Δήμου μας", αφορούν έργα ενταγμένα στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) της κυβέρνησης, όπως η γεφύρωση του Αράχθου, η διευθέτηση της κοίτης του, κ.α.
   Άρα, λοιπόν, προκύπτει ξανά σε σύντομο χρονικό διάστημα, σοβαρό θεσμικό θέμα παρέμβασης στην λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου μας, για το οποίο ήδη πρόσφατα και δημόσια έντονη κριτική εκφράστηκε, εντός και εκτός δημοτικού συμβουλίου, αλλά και οι συμπολίτες μας, που δεν "τρώνε κουτόχορτο", επιεικώς "μειδιούν".
   Και παρ'όλα αυτά, το "εγχείρημα" συνεχίζει "ακάθεκτα".
   Έτσι, λοιπόν, κε Δήμαρχε, κι επειδή, εκτός από το θεσμικό υπόβαθρο του ατοπήματος, υπάρχει και ο πολιτικός πολιτισμός αλλά και η ευθύνη απέναντι στην αξιοπρέπεια της συνείδησης των πολιτών του Δήμου μας, σεβαστείτε και, επιτέλους, σταματήστε το!

Τζένη Ταπραντζή-Κοίλια 
υποψήφια δήμαρχος Άρτας, επικεφαλής "Δημοτικής Αναγέννησης"

Παρακάτω, ένα από τα φυλλάδια που εσωκλείει στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΑ, για να κάνει τζαμπέ προεκλογική καμπάνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.