19 Σεπ 2018

Το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο για την Άρτα, που χρονίζει δεκαετίες, μπαίνει επιτέλους σε τροχιά υλοποίησης

- Αναδείχθηκε ο ανάδοχος για τη μελέτη οριοθέτησης, αντιπλημμυρικής προστασίας Αράχθου και αξιοποίησης της παρόχθιας περιοχής της Άρτας
- Χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με 4.000.000€


   Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την επίλυση του μεγαλύτερου και πιο χρόνιου προβλήματος της Άρτας, καθώς έχει επιτέλους ανάδοχο η μελέτη της οριοθέτησης, της αντιπλημμυρικής προστασίας του Αράχθου και της αξιοποίησης της παρόχθιας περιοχής της Άρτας, μιας και στο Υπουργείο Υποδομών άνοιξαν και οι οικονομικές προσφορές.
   Το θέμα της Οριοθέτησης, της Αντιπλημμυρικής προστασίας του Αράχθου και της αξιοποίησης της παρόχθιας περιοχής της Άρτας αποτελούσε διαχρονικά τη βασικότερη διεκδίκηση της τοπικής κοινωνίας, καθώς η περιοχή μας, για ολόκληρες δεκαετίες, ενώ είχε την τύχη να βρέχεται από τον Άραχθο, στερούνταν όχι μόνο αντιπλημμυρικής θωράκισης αλλά, το κυριότερο, αναπτυξιακής προοπτικής. Παρακολουθούσαμε άλλες πόλεις να αναπτύσσονται, έχοντας στο επίκεντρο το ποτάμι τους, ενώ η Άρτα είχε γυρίσει την πλάτη της στον Άραχθο. Το γιατί το ξέρουμε όλοι. Ας είναι καλά τα συμφέροντα και όσοι "εκπρόσωποί" μας τα υπηρετούσαν. Η Άρτα είναι μικρή πόλη και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας.
   Ως εδώ όμως. Η μελέτη, προϋπολογισμού 4 εκ. ευρώ, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων στις 29 Δεκεμβρίου 2015 και δημοπρατήθηκε στις 7 Ιουλίου 2016 από την αρμόδια Διεύθυνση Δ7 του Υπουργείου Υποδομών.
   Όμως, ένα από τα μελετητικά σχήματα που συμμετείχαν στο διαγωνισμό υπέβαλε απανωτές ενστάσεις κατά του τεχνικού μέρους του διαγωνισμού -κατά το οποίο αποκλείστηκε- και προσέφυγε στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, εμποδίζοντας έτσι τη συνέχιση του διαγωνισμού και την ανάδειξη αναδόχου, καθώς δεν είχαν ανοίξει καν οι οικονομικές προσφορές των σχημάτων που είχαν περάσει.
   Τελικά, μετά τις ενστάσεις και μετά από 6 συνεδριάσεις (και αναβολές) στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών, το θέμα έκλεισε, άνοιξαν οι οικονομικές προσφορές και αναδείχθηκε ανάδοχος, με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο αναπτυξιακό έργο για την περιοχή μας που χρονίζει δεκαετίες, μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης.
   Ανάδοχος είναι το 10μελές μελετητικό σχήμα με την επωνυμία: «ΥΔΡΟΔΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΟΙ ΜΗΧ/ΚΟΙ ΕΠΕ ΔΙΑΚΡ. ΥΔΡΟΔΟΜΙΚΗ ΕΠΕ, ECOS ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ-ΔΤ ΜΕΛΕΤΗΤΙΚΗ ΑΕ-ΔΤ ECOS ΑΕ, ΑΔΚ ΑΡΩΝΗΣ-ΔΡΕΤΤΑΣ-ΚΑΡΛΑΥΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧ/ΚΟΙ ΑΕ –Δ.Τ. Α.Δ.Κ.Α.Ε., CONCEPT ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧ/ΚΟΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ- ΔΤ CONCEPT ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧ/ΚΟΙ Α.Ε., ΓΑΙΑ ΙΑΠΕΤΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ – Δ.Τ. ΓΑΙΑ ΙΑΠΕΤΟΣ Α.Ε., ΤΕΤΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΛΕΤΩΝ διακρ. ΤΕΤΡΑΣ Η/Μ ΑΕΜ, Δ.Τ. ΤΕΤΡΑΣ Η/Μ ΑΕΜ, ΒΟΤΣΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ-ΑΧΙΛΛΕΑ, ΞΕΝΟΦΩΝ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝ/ΤΕΣ Ε.Ε. – Δ.Τ. GEOENVIRO, ΓΕΩΓΝΩΣΗ ΑΕ ΓΕΩΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ &ΜΕΛΕΤΩΝ ΑΕ. Η έκπτωση που δόθηκε είναι 70,54%.
   Όπως αναφέρει, σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης: «Πρόκειται για πάρα πολύ σημαντική εξέλιξη και πλέον, μπορούμε και επίσημα να πούμε ότι ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για την επίλυση του πιο σημαντικού προβλήματος της Άρτας, που στέρησε την αναπτυξιακή προοπτική από την πόλη μας. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε ως Δημοτική Αρχή θέσαμε στην πρώτη θέση της ατζέντας μας την ολοκλήρωση της μελέτης οριοθέτησης και αντιπλημμυρικής προστασίας του ποταμού Αράχθου. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να αναπτυχθεί όλη η παρόχθια περιοχή και η εικόνα της πόλης μας θα είναι εντελώς διαφορετική. Ακόμη πιο σύγχρονη, πιο τουριστική, πιο ανεπτυγμένη και βέβαια αξιοποιώντας στο 100% τον Άραχθο ποταμό, ενώ θα μπορούν να πραγματοποιηθούν έργα αναπλάσεων, αναψυχής, ψυχαγωγίας και αθλητισμού σε όλη την περιοχή κατά μήκος του ποταμού».
   Και συνεχίζει: «Στόχος του Δήμου Αρταίων, είναι να κατασκευαστούν νέες γεφυρώσεις στον Άραχθο (πέραν εκείνης στην περιοχή του Τριγώνου που έχει ήδη χρηματοδοτηθεί με 6,5 εκ € και αναμένεται άμεσα η έναρξη υλοποίησής της) στο ύψος του Ιμαρέτ και της Βλαχέρνας. Δηλαδή, ο Άραχθος να γεφυρώνεται σε τέσσερα σημεία εντός της πόλης της Άρτας και με αυτό τον τρόπο να επιλυθεί και το κυκλοφοριακό πρόβλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.