2 Αυγ 2017

Μετά... Σπίρτζην προφήτης ο δήμαρχος Άρτας!

Προφανώς γνωρίζει ότι κοντά στο βασιλικό, ποτίζεται κι η γλάστρα...

   Επιστολή προς τους Δημάρχους των περιοχών που διασχίζει η Ιόνια Οδός έστειλε ο δήμαρχος Αρταίων Χρήστος Τσιρογιάννης, στην οποία προτείνει τη δημιουργία κοινού μετώπου που θα διαπραγματευτούν με την παραχωρησιούχο εταιρία χαμηλότερα διόδια.
   Συγκεκριμένα, αναφέρει: «Με δεδομένο ότι το επόμενο διάστημα επίκειται η επιβολή διοδίων σε ολόκληρη την Ιόνια Οδό και για να μην καταστεί η χρήση της, άρα και το ταξίδι των επισκεπτών (από και προς τις περιοχές μας) οικονομικά δυσπρόσιτο, προτείνω την συγκρότηση ενός κοινού μετώπου αποτελούμενο από όλους τους Δημάρχους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια Οδός, ώστε να προβεί στις απαραίτητες κινήσεις για να επιτύχει την επιβολή χαμηλού τέλους διέλευσης από τα διόδια, τόσο της Ιόνιας Οδού, όσο και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου».
   Πάλι μας μπερδεύει ο δήμαρχος Αρταίων...
   Άραγε να μη γνωρίζει ότι ήδη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έχει ήδη ξεκινήσει τις κινήσεις. ώστε να μειωθούν τα ομολογουμένως υψηλά διόδια, που είχαν συμφωνηθεί, στις συμβάσεις του δρόμου το 2006-2007; Αν δε το γνωρίζει, όπως τάχα δεν γνώριζε και τις κινήσεις Σκουρλέτη, για τη ρύθμιση των οφειλών προς τους ΟΤΑ και προχώρησε στη δέσμευση εκατομμυρίων ευρώ από τους λογαριασμούς συμπολιτών μας, να του το πω εγώ:
   "Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος, πρόσφατα σε συνέντευξή του στο Κόκκινο, στο κόστος των διοδίων, σχολίασε ότι «δυστυχώς τα διόδια δεν είναι μόνο στη Γέφυρα ακριβά, είναι και στους αυτοκινητόδρομους, γιατί αυτοί που έκαναν τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις το 2006-2007 και αυτοί που έκαναν τις αναθεωρήσεις το 2013, το μόνο που δεν φρόντισαν ήταν να υπάρχουν κοινωνικοί συντελεστές, άλλοι τρόποι για να χαμηλώσεις το ύψος των διοδίων προς τους πολίτες, να βρεις άλλες τεχνοκρατικές λύσεις για να είναι βιώσιμα τα έργα. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να "βγαίνουν" τα έργα τεχνοοικονομικά, να διασφαλιστούν οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, όχι οι πολίτες που τα χρησιμοποιούν».
   «Έχουμε πει ότι για εμάς τα έργα δεν τελειώνουν με την ολοκλήρωση, αλλά όταν εγκατασταθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων, για να μειώσουμε το ύψος χρέωσης ανά χιλιόμετρο», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης και υπογράμμισε δύο στόχους:
   - μέχρι το τέλος του χρόνου να γίνει ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων και μέσα στο 2018 να αρχίσει η εγκατάστασή του και να ολοκληρωθεί σε αρκετούς από τους οδικούς άξονες
   - μέσω διαπραγματεύσεων κυρίως με τις τράπεζες που έχουν χρηματοδοτήσει έργα, να βρεθεί μοντέλο που θα μειώσει τα διόδια και θα έχει άλλες μεταβλητές.
   Διευκρινίζοντας το δεύτερο, ο υπουργός είπε ότι «αυτή την στιγμή επεξεργαζόμαστε τις σχετικές προτάσεις για να δώσουμε συγκεκριμένες λύσεις, όπως το να μπορεί να είναι μεταβλητό μέγεθος ο χρόνος της παραχώρησης, δηλαδή να αυξάνεται όταν μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος όπως σε περιόδους κρίσης, προκειμένου να κρατηθούν πιο χαμηλά οι τιμές των διοδίων, ενώ αντίστοιχα να μειώνεται ο χρόνος όταν αυξάνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος»."
   Άραγε να μην εμπιστεύεται τη διαπραγματευτική ικανότητα του Χρήστου Σπίρτζη και θεωρεί ότι ο ίδιος μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα; Μπα, αποκλείεται, η εξοικονόμηση των 765.000.000 ευρώ, τα 230 μόνο από την Ιονία οδό, που πέτυχε ο Σπίρτζης, κατά την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων των οδικών αξόνων, την άνοιξη του 2015, δεν ξεπερνιούνται εύκολα.
   Ή μήπως ποντάρει στην επιτυχία του Σπίρτζη και σε αυτό το πεδίο και θέλει να είναι "μέσα στο κάδρο", όταν μειωθούν τα διόδια; Σε αυτό το συμπέρασμα, μάλλον καταλήγω και είμαι βέβαιος ότι προφανώς γνωρίζει ότι κοντά στο βασιλικό, ποτίζεται κι η γλάστρα...
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.