1 Φεβ 2017

Αυτοί είναι οι κόκκινοι και καταστρέφουν τη χώρα!

Υπάρχουν όμως και τα «όταν» που με άγγιξαν!

   Όταν καταργήσανε το 5ευρω από τα νοσοκομεία, δεν με άγγιξε γιατί εγώ δεν πάω σε δημόσιο νοσοκομείο
   Όταν οι άνεργοι άρχισαν να κυκλοφορούν δωρεών στα ΜΜΕ, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι άνεργος
   Όταν οι ανασφάλιστοι αποκτήσανε δωρεάν πρόσβαση στα νοσοκομεία, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι ανασφάλιστος.
   Όταν μειώσανε τις ασφαλιστικές εισφορές από τους φτωχούς επαγγελματίες, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι φτωχός επαγγελματίας
   Όταν κάνανε το σύμφωνο συμβίωσης, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι ομοφυλόφιλος
   Όταν κάνανε τον νόμο για τους μετανάστες, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι μετανάστης
   Όταν σταματήσανε να διώχνουν τους δημόσιους υπάλληλους, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος
   Όταν για πρώτη φορά τα σχολεία άνοιξαν με βιβλία και καθηγητές, δεν με άγγιξε γιατί δεν συχνάζω στο δημόσιο σχολείο
   Όταν τα Χριστούγεννα οι συνταξιούχοι πήρανε το δώρο τους, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι συνταξιούχος
   Όταν αρχίσανε να δίνουν κανονικά τις επιδοτήσεις στους αγρότες, δεν με άγγιξε γιατί δεν είμαι αγρότης
   Όταν κάνανε την απλή αναλογική, δεν με άγγιξε γιατί εγώ δεν ψηφίζω
   Όταν… 
   Όταν…
   Όταν… 
   Όταν…
   …όλα τα «όταν» δεν με αγγίζουν!
   Αυτοί είναι οι κόκκινοι και καταστρέφουν τη χώρα!

   Το διάβασα στα Μπλόκια, αλλά οι φίλοι από τη Μυτιλήνη ξέχασαν να προσθέσουν τα ουσιαστικά, το ζουμί της υπόθεσης, αυτά που πραγματικά «αγγίζουν»:
   Όταν έβαλαν χέρι στις λίστες Λαγκάρντ, Μπόργιανς και έχουν ήδη εισπράξει πάνω από 1 δισ. ευρώ από την φοροδιαφυγή, με άγγιξε γιατί είμαι φοροφυγάς
   Όταν έκοψαν τις υπερτιμολογήσεις από τους εργολάβους των μεγάλων έργων και μόνο από τους 4 οδικούς άξονες γλύτωσαν μέσα σε 1,5 χρόνο 750 εκατομμύρια ευρώ, με άγγιξε γιατί είμαι μεγαλοεργολάβος
   Όταν σταμάτησαν το πάρτι με τα φάρμακα και τις υπερτιμολογήσεις υλικών στα νοσοκομεία, με άγγιξε γιατί είμαι μεγαλοεργολάβος
   Όταν έβαλαν κόσμο φυλακή για το Ερρίκος Ντυνάν, με άγγιξε γιατί μ' αρέσει να απολαμβάνω την ελευθερία μου εις υγείαν των κορόϊδων
   Όταν αποκαλύπτεται το ένα σκάνδαλο πίσω από τ' άλλο, με άγγιξε γιατί είμαι μιζαδόρος
   Όταν έκοψαν τα θαλασσοδάνεια σε ΜΜΕ και κόμματα, με άγγιξε γιατί είχα καλομάθει να ζω βασιλικά με τα λεφτά των φορολογούμενων
   Όταν έβαλαν τέλος στην ανομία των καναλιών και κλήθηκαν οι καναλάρχες να περάσουν από το ταμείο, με άγγιξε, γιατί είμαι καναλάρχης
Όταν… 
   Όταν…
   Όταν… 
   Όταν…
   …όλα αυτά τα «όταν» με άγγιξαν!
   Αυτοί είναι οι κόκκινοι και καταστρέφουν τη χώρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.