11 Σεπ 2016

Το Μετρό-ανέκδοτο ξεκόλλησε, χωρίς να... χτίσουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα!!! - ΦΩΤΟ

- Το μετρό Θεσσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες
- Χρειάστηκε όμως να κάνουμε σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους, που ωφέλησαν το ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ

   Κάποτε, το Μετρό της Θεσσαλονίκης είχε καταντήσει ανέκδοτο (Δεν υπάρχει!).
   Χθες, Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016, στις 9:30 το πρωί, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας επισκέφθηκε το εργοτάξιο, στο οποίο οι εργασίες ξεκίνησαν στα τέλη Μαρτίου, μετά από 5 χρόνια, που ήταν σταματημένες, ενημερώθηκε για την πορεία του έργου και με ειδικό βαγονάκι προχώρησε σε βάθος 650 μέτρων όπου "συνάντησε" τον Μετροπόντικα, για να δει πώς δουλεύει.
   Το μετρό Θεσσαλονίκης ξαναμπήκε στις ράγες, δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψής του στον σταθμό του υπό κατασκευή μετρό, στη Νέα Ελβετία της Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα έργο πνοής για τους Θεσσαλονικείς, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους.
   Ο πρωθυπουργός εξέφρασε την αισιοδοξία ότι το έργο αυτό, που αποτελεί επίσης ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και τη χώρα θα ολοκληρωθεί στα χρονοδιαγράμματα που έχουν καθοριστεί.
   «Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ σήμερα ένα έργο που έχει γίνει το σύγχρονο γεφύρι της Άρτας, αλλά για τη Θεσσαλονίκη. Εδώ και πέντε χρόνια σταματημένο, με μια πόλη να ταλαιπωρείται, χωρίς να υπάρχει κάποια προοπτική. Ένα έργο που ξεκίνησε το '06 και θα έπρεπε να έχει παραδοθεί εδώ και αρκετό καιρό. Κι όμως το έργο αυτό ξεκόλλησε, δεν χρειάστηκε να βάλουμε στα θεμέλια τη γυναίκα του πρωτομάστορα. Χρειάστηκε όμως να κάνουμε σκληρές διαπραγματεύσεις με τους εργολάβους, που ωφέλησαν το ελληνικό Δημόσιο εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ» είπε.
   Και συνέχισε: «Βρέθηκε λύση για τα αρχαία της Εγνατίας, λύση που θα δώσει προστιθέμενη αξία στο ίδιο έργο καθώς θα έχουμε έναν σταθμό που θα είναι ένας επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος αλλά και ένας εξαιρετικά σύγχρονος σταθμός μετρό. Από τον Μάρτιο που μας πέρασε, 28 Μαρτίου που ξεκίνησαν τα έργα, έχουν φτιαχτεί περίπου 750 μέτρα. Απομένουν περίπου 1.100-1.200 μέτρα σήραγγας, που μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουν διανοιχτεί. Το οποίο σημαίνει ότι ένα έργο πνοής για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής τους έχει ξαναμπεί σε ράγες κι αυτό είναι ένα σημαντικό αναπτυξιακό μήνυμα για τη Θεσσαλονίκη, τη Βόρεια Ελλάδα και τη χώρα, που το έχουμε πολύ ανάγκη μετά από πέντε χρόνια καταστροφικής κρίσης. θέλω να πω ότι μετά απ' αυτή την επίσκεψη, που είχα την ευκαιρία να δω ιδίοις όμασι τις εργασίες και να αισθανθώ κι εγώ λίγο ως μηχανικός -που το είχα ξεχάσει- φεύγω εξαιρετικά αισιόδοξος».
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.