21 Αυγ 2016

Ο Τηλεβόας αντιμέτωπος με την... συγκοπή!!!

Στα χνάρια του Μάρκου Βαμβακάρη...

   Φέτος είπα να μην γκουγκλάρω, να μην ψάξω σε Trivago, Booking κλπ για το πού θα πάω τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού. Φέτος, αφέθηκα σε έναν ντόπιο να μου προτείνει και να με ξεναγήσει στα μέρη του. Άκουσα, λοιπόν, την Φραγκοσυριανή και αποφάσισα να ακολουθήσω τη συμβουλή του Βαμβακάρη:
"Θα σε πάρω να γυρίσω
Φοίνικα, Παρακοπή
Γαλησσά και Nτελαγκράτσια
και ας μου `ρθει συγκοπή...
Στο Πατέλι, στο Nυχώρι
φίνα στην Αληθινή
και στο Πισκοπιό ρομάντζα...
   Αυτό λοιπόν θα κάνω κι εγώ. Θα την πάρω για ρομάντζα, στα μέρη που μου προτείνει ο Μάρκος. Σε μια από αυτές τις τοποθεσίες μάλιστα θα μείνω.
   Ακούγοντας, όμως, το τραγούδι, μ' έπιασε μια μικρή ανησυχία. Τι να εννοεί, άραγε, ο πατριάρχης του ρεμπέτικου, όταν λέει: "και ας μου `ρθει συγκοπή"; Είμαι και σε επικίνδυνη ηλικία και, όσο να ΄ναι, πρέπει να τα προσέχουμε αυτά, δεν είμαστε να τα παίρνουμε αψήφιστα...
   Να υπαινίσσεται, άραγε, τις ατέλειωτες ανηφόρες της Ερμούπολης, μήπως εννοεί ότι σου κόβεται η ανάσα, από την μαγεία και την αρχοντιά που αναδίδεται από την πρωτεύουσα της Σύρου ή μήπως, τελικά, αναφέρεται στον έρωτα που αδράχνει τα εντός σου και σε χτυπάει από κάτω σαν το χταπόδι, που, παρεμπιπτόντως, σκοπεύω να απολαύσω με ντόπιο παγωμένο κρασάκι στην πλατεία του Μάρκου, στην πάνω πόλη;
   Όπως και να 'χει, όμως, εγώ δεν πρόκειται να πτοηθώ. "Σιγά μην κλάψω, σιγά μη φοβηθώ" που λέει κι ο Αγγελάκας. Ξέρετε γιατί; Άντε να σας το πω κι αυτό: "Μία φούντωση, μια φλόγα έχω μέσα στην καρδιά" και δεν καταλαβαίνω τίποτα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.