31 Μαΐ 2016

Ο φασισμός και το Facebook

Ο νέος ολοκληρωτισμός μπορεί να λέγεται όχι φασισμός αλλά φέισισμός

   Το FB, όχι το FBI, αλλά το Face Book μου υπενθύμισε το παρακάτω σημείωμα που έγραψα στις 29 Μαΐου 2013! Και αναρωτιέμαι: Πως επέλεξε αυτό το άρθρο μεταξύ εκατοντάδων άλλων;
   Κάνω, λοιπόν, την πρώτη διαπίστωση: Το FB έχει όλα τα άρθρα μου, τουτέστιν με έχει φακελώσει.
   Δεύτερη διαπίστωση: Κάποιος αξιολογεί τα άρθρα και τα σχόλιά μου.
   Ο ναρκισσισμός μου θα κολακευόταν, αν η λογική δεν μου έλεγε ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν τεράστιο μηχανισμό παρακολούθησης, που δημιουργεί τις συνθήκες ενός απόλυτου ολοκληρωτισμού.
   Ναι, οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο δημιουργούν νέες συνθήκες επικοινωνίας και απελευθέρωσης του ανθρώπου, αλλά και νέους όρους υποδούλωσης, μεγαλύτερης κι από αυτή των φασισμών του παρελθόντος, όπως αυτοί που περιγράφει το άρθρο, το οποίο μου...

η συνέχεια του άρθρου του Γιώργου X. Παπασωτηρίου στο aRTInews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.