29 Οκτ 2014

Γιατί διώχνουν την Χριστίνα Μερκούρη από την θέση που υπηρέτησε με επιτυχία;

Μια μετάθεση με πολλά ερωτηματικά...

   Η προϊσταμένη της ΛΓ΄ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Χριστίνα Μερκούρη μετατίθεται στην άγονη αρχαιολογικά Ζάκυνθο... 
   Στην ουσία, δηλαδή, μια δυσμενή μετάθεση στην παραμεθόριο!
   Όμως, η κα Μερκούρη, κατά γενική ομολογία, ήταν η μόνη που είδε με άλλη ματιά τους αρχαιολογικούς χώρους και τους άνοιξε στο πλατύ κοινό με ευαισθησία και επιτυχία. Ας θυμίσουμε τις Προβολές υπό την αιγίδα της Ουνέσκο και της Ακαδημίας Αθηνών, τις ημερίδες, τις εκθέσεις, τις ξεναγήσεις, τα εκπαιδευτικά προγράμματα και τις τόσες άλλες δραστηριότητες.
   Για να λέμε λοιπόν τα πράγματα με τ' όνομά τους και ενώ λοιπόν υπολείπεται μικρό χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση όλων των έργων του ΕΣΠΑ που εκτελεί η Εφορεία και ενόψει της έναρξης της νέας Προγραμματικής Περιόδου με την ένταξη του έργου της «Πολιτιστικής Διαδρομής στα Αρχαία Θέατρα της Ηπείρου» αναρωτιόμαστε:
      • Τι ακριβώς πληρώνει η κα Μερκούρη με τη δυσμενή μετακίνησή της?
      • Μήπως η «εξορία» έχει σχέση με τον έλεγχο των κονδυλίων των ευρωπαϊκών προγραμμάτων που διαχειρίσθηκε η Εφορεία στο παρελθόν κι εκείνα που θα κληθεί να διαχειρισθεί κατά την επόμενη προγραμματική περίοδο?
      • Η αντικατάσταση της προϊσταμένης της Εφορείας, προσωρινά με αρχαιολόγο της ίδιας Υπηρεσίας, μήπως σχετίζεται με την προσπάθεια επανόδου στη θέση «εκλεκτού» της εξουσίας, ο οποίος, απ΄ότι μαθαίνουμε, έχει τεθεί πειθαρχικά σε δυνητική αργία και για τον οποίον αναμένεται η εκδίκαση της υπόθεσής του από το Πειθαρχικό Συμβούλιο του Υπουργείου Πολιτισμού?
      • Αναρωτιόμαστε τι θέση παίρνουν η Περιφέρεια, ο Δήμος Πρέβεζας και Άρτας, οι εναλλακτικοί φορείς και σύλλογοι, αλλά και οι πολίτες αυτής της πόλης;
   Αν το θέμα αντιμετωπιστεί με σιωπή τότε το ποίημα του Καρυωτάκη για την Πρέβεζα «Θάνατος είναι οι κάργες που χτυπιούνται στους μαύρους τοίχους και τα κεραμίδια» θα΄ναι για άλλη μια φορά επίκαιρο.
πηγή

4 σχόλια:

  1. Κάποιοι βλέπουν παντού "σενάρια συνομωσίας"...απορώ ποιος ήταν ο εμπνευστής αυτού του κειμένου που αν μη τι άλλο αφήνει υπονοούμενα και θίγει συναδέλφους της εν λόγω κυρίας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα άρθρο που υποδηλώνει ιστορική άγνοια απο τη μία και εμπάθεια απο την άλλη, σε τέτοιο βαθμό που εγείρει ερωτήματα σχετικά με το πόσο ενδελεχής και αξιόπιστη έρευνα διεξήχθει απο το συγγραφέα του. Παρεπιπτόντως, καλό είναι να γνωρίζει κανείς οτι και η μεταφορά της κα Μερκούρη απο την Αθήνα στην Πρέβεζα το 2011 θεωρήθηκε στην αρχή "δυσμενής μετάθεση". Πάντως, γενικά μιλώντας, το να ξεκινήσει κάποιος προϊστάμενος δικαστική διαμάχη με 9 υπαλλήλους του, οι οποίοι μάλιστα αθωώθηκαν ομόφωνα, ενω κατα τη διάρκεια της θητείας του αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία να παρέμενουν κλειστά ή να υπολειτουργούν και συμβασιούχοι, μόνιμοι και αορίστου χρόνου υπάλληλοι να εξωθούνται σε παραιτήσεις, μεταθέσεις και αποσπάσεις, θα μπορούσε κανείς να πει οτι αποτελούν λόγους σοβαρούς για τη μεταφορά κάποιου προϊσταμένου... σε άλλη θέση. Κι αυτό στο ελληνικό δημόσιο θεωρείται "τιμωρία"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στον πρώτο Ανώνυμο, που γράφει ότι "κάποιοι βλέπουν παντού σενάρια συνομωσίας", θα απαντήσω με ένα στίχο του Σολωμού: "όμορφος κόσμος, αγαθός, αγγελικά πλασμένος"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απλά προς ενημέρωση: 1. Την δικαστική διαμάχη δεν την ξεκίνησε η προϊσταμένη κα Μερκούρη αλλά η ΣΔΟΕ μετά από καταγγελία συνεργάτη του πρώην προϊστάμενου της υπηρεσίας.
    Μήπως αυτό σας λέει κάτι ? 2. Όσο για τον προϊστάμενο δεν αθωώθηκε ομόφωνα αλλά κατά πλειοψηφία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.