11 Σεπ 2014

Τα "παλαιολιθικά" ευρήματα της Άρτας αποδείχτηκαν "άνθρακες"...

Κι εγώ που νόμιζα πως θα γινόμασταν... Αμφίπολη!!!

   Σε κείμενο που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα του "ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ", της ηλεκτρονικής έκδοσης της εφημερίδας που στελεχώνεται από ανθρώπους που, όπως γράφει η τοπική ΗΧΩ, δεν είναι παίξε-γέλασε, "αυτοί οι παλαιολιθικοί, λένε ονόματα και διευθύνσεις", αναγράφεται πραγματικά ένα όνομα, το δικό μου.
   Για την ακρίβεια, "αυτοί οι παλαιολιθικοί", κατά Ν.Α.Σ., αφού καταφέρονται εναντίον του ΤΗΛΕΒΟΑ, του "Χωνιού", της "Ντουντούκας" κλπ, μιλούν για την αφεντιά μου, τον Γρηγόρη Τατσιόπουλο, "του υπαλλήλου του πολιτικού γραφείου της κ. Όλγας Γεροβασίλη"!!!
   Η κριτική, καλόπιστη ή κακόπιστη, οφείλει να είναι καλοδεχούμενη, απ΄ όποιον δημοσιολογεί και κριτικάρει άλλους, γι' αυτό και δεν αντιδρώ σε οτιδήποτε μου "σούρνουν" από διάφορες στήλες. Άλλωστε, ισχύει για όλους η ρήση "πες μου ποιος σε παινεύει, για να σου πω τι λάθη έκανες".
   Για να τα πούμε, όμως, μιας και έχω προκληθεί επανειλημμένως, μια και καλή, ξεκάθαρα:
   Δεν είχα, ούτε έχω, κανενός είδους υπαλληλική ή επαγγελματική σχέση με την Όλγα Γεροβασίλη. Αυτά που με συνδέουν με την ίδια και την οικογένειά της είναι πολύχρονη φιλία, εκτίμηση, εμπιστοσύνη και συντροφικότητα. Είναι σχέσεις ζωής και ανιδιοτελούς εκατέρωθεν προσφοράς.
   Έννοιες που, για εμένα τουλάχιστον, αποτελούν οδηγούς στην πορεία μου μέσα σ' αυτή την ζωή, χωρίς, βέβαια, να απαιτώ και από τους άλλους να τις συμμερίζονται. Ο καθένας με τις επιλογές του...

Άρτα 11/9/2014
Γρηγόρης Τατσιόπουλος (με ονοματεπώνυμο)

  ΥΓ: Ζήτησα και είδα με τα μάτια μου τον Πίνακα Αποδεκτών του επίμαχου Δελτίου Τύπου, που στάλθηκε στις 4/9/2014 από τη Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Άρτας. Ανάμεσά τους, αστράφτει η ηλεκτρονική διεύθυνση: last@otenet.gr...


   Κατόπιν των παραπάνω, οφείλω να επιστρέψω τον "παλαιολιθικό" τίτλο του σχολίου: Άλλα ντάλα κουτρουβάλα της Παρασκευής το γάλα!

4 σχόλια:

  1. Άσε ρε Τηλεβόα, "νούμερο" έγινες. Μην αγχώνεσαι, θα βρείς δουλειά όταν υπουργοποιηθεί η Όλγα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι σχέσεις ζωής και ανιδιοτελούς εκατέρωθεν προσφοράς............. καλοοοοοοοοοοοοοοο ελα και στο χωραφακι μου να κουβαλησεις κανενα ξυλο για το χειμωνα και βεβαια ΠΡΟΣΦΟΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλος στα κούτσουρα. Τώρα με την μειωση στο φορο θερμανσης, θα ζεσταθει το κοκκαλάκι μας φιλαράκο. Όχι άλλο κάρβουνο ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΣΕ ΛΕΩ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή

Τα σχόλια κάτω από κάθε ανάρτηση εκφράζουν ΜΟΝΟ τις απόψεις των αναγνωστών που τις δημοσιεύουν.
O "Τηλεβόας" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα ελληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επίσης, επειδή πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο.